تبریز

برخی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از مرکز دفن فنی مهندسی و تصفیه خانه شیرابه سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز بازدید کردند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، دانشجویان کارشناسی ارشد رشته مدیریت پسماند و مهندسی بهداشت محیط و مقطع کارشناسی رشته های مهندسی بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از واحدهای مرکز جمع آوری پسماندها، مرکز دفن فنی مهندسی و تصفیه خانه شیرابه بازدید کردند.

در این بازدید دانشجویان با نحوه فعالیت این مراکز آشنا شدند.

بازدید کارشناسان آتش نشانی از مجموعه های اجرایی سازمان پسماند

خبر دیگر از سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز اینکه کارشناسان آتش نشانی از مجموعه های اجرایی در جهت کاهش هر گونه خطر آتش سوزی و اقدامات پیشگیرانه بازدید کردند.

در راستای اقدامات پیشگیرانه در جهت حفظ و حراست از مجموعه های فیزیکی سازمان مدیریت پسماند و همچنین برخورد علمی و تخصصی با موضوع حریق، سازمان مدیریت پسماند با همکاری آتش نشانی شهرداری تبریز ارزیابی های دقیق از وضع موجود و ترسیم شرایط بهینه را در دستور کار خود قرار داده است.

سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز با داشتن مجموعه های کارگاهی، تعمیرگاهی، انبار قطعات، انبار سوخت و مجتمع مرکز دفن نیاز مبرم به استاندارد سازی شرایط را در خود احساس کرده است تا با رویکرد پیشگیرانه و حراست از اموال و دارایی های مادی سازمان گامی بزرگ برداشته باشد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.