نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه دانشجویان ایران اسلامی باید پشتیبان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند گفت: همه دانشجویان باید با روحیه عدالتخواهانه در راه گسترش ارزش‌های اسلامی و اعتلای انقلاب اسلامی قدم بردارند.

به گزارش آیرال خبر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم عصر امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) تهران با تاکید بر اینکه انجمن‌ها و محافل دانشجویی باید به دور از سیاسی بازی‌ها و افتادن در دام احزاب، انقلابی‌گری را به گفتمانی فراگیر تبدیل کنند اظهار داشت: دانشجویان انقلابی باید با ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی از سطحی‌نگری و سطحی‌اندیشی بپرهیزند.

وی با بیان اینکه دانشجویان ایران اسلامی باید پشتیبان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند افزود: همه دانشجویان باید با روحیه عدالتخواهانه در راه گسترش ارزش‌های اسلامی و اعتلای انقلاب اسلامی قدم بردارند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، آگاه‌سازی عموم جامعه، فسادستیزی و مطالبه عدالت را از ویژگی‌های دانشجوی تراز انقلاب دانست و گفت: دانشجوی انقلابی باید در جنبش نرم‌افزاری میدان‌داری کند.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: جمع‌های دانشجویی می‌توانند در زمینه سازی برای برپایی تمدن نوین اسلامی مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز نقش‌آفرینی کرده و مؤثر باشند.

آل‌هاشم بی‌تفاوتی دانشجو نسبت به وضعیت کشور را مصیبت دانست و ابراز داشت: دانشجویان باید به‌عنوان نخبگان فکری با اقشار مختلف ارتباط تنگاتنگ داشته باشند و تحقیقات و پژوهش‌های خود را به‌سمت برطرف کردن مشکلات جامعه سوق دهند.

وی ادامه داد: امید و خودباوری باید در دل دانشجویان زنده باشد چرا که پیشرفت کشور و جوانان در گرو حفظ باورها و امیدهاست.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.