رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: دومین دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در آینده نزدیک در تبریز راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد تبریز، عزیز جوانپور در آیین معارفه هیئت عامل بیمارستان امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با بیان تحولات بسیار خوب دانشگاه در حوزه علوم پزشکی در یک سال گذشته اظهار داشت: به حول و قوه الهی و تلاش بی‌وقفه مسئولان، بیمارستان امام سجاد(ع) در راستای خدمت به جامعه پزشکی و مردم شریف راه‌اندازی کامل شد و قسمت‌های مختلف آن به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: راه‌اندازی و توسعه معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی از دیگر موفقیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز است که سرپرستی آن به عهده محمود بهشتی بوده و مدیران کل آن نیز امروز معرفی و احکام مربوط اعطا می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: با آغاز فعالیت اعضای هیئت عامل بیمارستان و معاونت علوم پزشکی استان، بیمارستان امام سجاد(ع) از لحاظ مالی، اداری، پشتیبانی، معاملاتی و از دیگر جهات مستقل عمل خواهد کرد.

جوانپور تصریح کرد: تحول مهم و اساسی دیگر، تشکیل دانشگاه علوم پزشکی واحد تبریز است، که دومین دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود. راه‌اندازی این دانشگاه که در آینده‌ای نزدیک رقم خواهد خورد، همه دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی در مجتمع شماره ۲ تجمیع خواهد شد.

وی مطرح کرد:‌ هرکدام از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان که مجری رشته‌های علوم پزشکی هستند بعد از این زیر نظر معاونت علوم پزشکی فعالیت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی با بیان اولویت‌های کاری معاونت علوم پزشکی اظهار کرد: برگزاری دوره‌های تخصصی برای رشته‌های دندانپزشکی، پرستاری و مامایی دانشجویان دانشگاه کرکوک، تلاش برای جذب دانشجویان غیرایرانی و پرداختن به حوزه گردشگری سلامت از اولویت‌های کاری معاونت علوم پزشکی در امور بین‌الملل است.

جوانپور با بیان رضایت‌مندی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از فعالیت‌ها و عملکرد حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: دکتر نفر در بازدید که هفته گذشته از بیمارستان امام سجاد(ع)، دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی داشت، پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز را در حوزه علوم پزشکی و خدمت‌رسانی، بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

وی با قدردانی از اهتمام ویژه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به راه‌اندازی بیمارستان امام سجاد(ع) و توسعه معاونت پزشکی، تصریح کرد: دکتر طهرانچی نگاه ویژه‌ای به حوزه پزشکی دارد؛ بنابراین در همین راستا پیگیر راه‌اندازی بیمارستان بوده و دستور تخصیص اعتبار را برای تجهیز و بهره‌برداری آن صادر کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی بیان کرد: بیمارستان امام سجاد از مهرماه امسال به‌عنوان مرکز آموزشی، پژوهشی درمانی فعالیت خواهد کرد و از سال تحصیلی جدید آموزش دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی در عرصه بالینی در این بیمارستان انجام می‌شود.

جوانپور ابراز امیدواری کرد: با توسعه رشته‌های پزشکی، جذب و تکمیل اعضای هیئت علمی و توسعه فعالیت‌ها در حوزه پزشکی بتوانیم به‌عنوان قطب پزشکی در شمال غرب کشور مطرح شویم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.