شهردار تبریز گفت: دانشگاه علوم پزشکی تبریز با متخصصینی که دارد، ظرفیت بزرگی برای توسعه توریسم درمانی است.
به گزارش آیرال خبر، ایرج شهین باهر در همایش روز جهانی رادیولوژی با تقدیر از متخصصان این حوزه اظهار کرد: ما و همه مسئولین امر باید تلاش کنیم از این ظرفیت بزرگ برای توسعه اقتصادی و ظرفیت گردشگری سلامت در تبریز استفاده کنیم.
شهردار تبریز ادامه داد: با حضور این متخصصان و تلاشی که آن‌ها برای ارتقاء سلامت شهر و این منطقه انجام داده‌اند، امروز تبریز یکی از شهرهای سالم کشور محسوب می‌شود.
وی ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی در عموم تخصص های مرتبط با پزشکی را در کشور و منطقه کم نظیر خواند و گفت: امروز بسیاری از هم استانی‌ها و هموطنانمان از غرب کشور و حتی کشورهای همجوار برای معالجه به تبریز مراجعه می‌کنند و این باعث افتخار همه ماست.
شهردار تبریز فلسفه نامگذاری روزهای جهانی را توجه و قدردانی از زحمات آن قشر خواند و اظهار کرد: همه ما مطلع هستیم که با حضور متخصصین حوزه رادیولوژی و پرتو نگاری است که پزشکان ما می توانند تشخیص درست داده و به درمان دقیق بیماران بپردارند و این بسیار ارزشمند است.
وی با اشاره به خطرات احتمالی کار با پرتو و اشعه گفت: امیدواریم با توجه مسئولین حوزه بهداشت و درمان از تلاش صادقانه این قشر به نحو شایسته تقدیر شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.