حیدر جعفری

ترکش های اشتباهات داور بازی با شهرداری ماهشهر همچنان دامن تیم فوتبال شهرداری تبریز را گرفته و این تیم با چند بازیکن محروم عازم کرمان شده است.

به گزارش آیرال خبر، حیدر جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز امروز در گفتگو با خبرنگارشهریار با بیان مطلب فوق، گفت: ما در حالی امروز عازم کرمان شده ایم که چهار بازیکن اصلی خود را به همراه نداریم که البته این مشکل ناشی از اشتباهات داور بازی قبلی ما با شهرداری ماهشهر ایجاد شده است.

وی ادامه داد: ما هنوز از ترکش های اشتباهات محمدرضا اکبریان آسیب می بینیم و در بازی مهم با مس کرمان، سه بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. محرومیتی که با کارت های بی مورد داور بازی با شهرداری ماهشهر نصیب بازیکنان اصلی ما شده است.

جعفری با اشاره به اسامی محرومان تیمش در دیدار با مس کرمان، عنوان کرد: وحید مهدی خانی را درون دروازه، مهدی رستم زاده را در خط دفاع و احمد کامدار را در خط هافبک در اختیار نداریم و از طرفی دانا نقشبندی نیز مصدوم است و ما در غیاب این چهار بازیکن و با جایگزین کردن نفرات جوان و در مجموع با ۱۵ بازیکن عازم کرمان شده ایم.

وی افزود: با این حال ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا در بازی با مس کرمان نتیجه ای خوب کسب کنیم و با امتیاز به تبریز بازگردیم. البته می دانیم که مس تیم خوبی است و همزمان سه تیم در اختیار دارد که می تواند برای هر حریفی خطرناک باشد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز عنوان کرد: مشکلات بازی قبلی و بازی فردای ما همگی مربوط به تصمیمات نادرست داور دیدار با شهرداری ماهشهر است. اکبریان در بازی شش امتیازی با شهرداری ماهشهر، پیروزی را از شهرداری تبریز گرفت و حالا ما را بدون چند بازیکن اصلی راهی دیدار با مس کرمان کرده است.

دیدار تیم های مس کرمان و شهرداری تبریز از هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور از ساعت ۱۷ فردا سه شنبه ۲۷ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.