تبریز

شهردار منطقه ۵ تبریز از جابجایی ۳۲ اصله درخت در شهرک باغمیشه خبر داد و گفت: با اصلاح و تغییرات صورت گرفته در طرح هندسی کوی گاز شهرک باغمیشه تعداد درختهای نیازمند جابجائی از حدود ۳۰۰ به ۳۲ اصله کاهش یافته است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، میرعلی اصغر نساج با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح اصلاح هندسی کوی گاز در شهرک باغمیشه با هدف کاهش ترافیک در یکی از پرترددترین خیابانهای باغمیشه اجرا می شود.

وی افزود: با اصلاحات هندسی در کوی گاز باغمیشه و دوبانده کردن مسیر، شاهد عبور ترافیکی سهل و آسان و همچنین ایجاد دسترسی به شهرک مرزداران، نصر و کوی گاز خواهیم بود.

شهردار منطقه ۵ با اشاره به قرار گرفتن حدود۳۰۰ اصله درخت در مسیر این پروژه که نیازمند جابجائی بود به انجام تغییرات صورت گرفته در آن اشاره کرد و اظهار داشت: با هدف به حداقل رساندن تعداد درختان نیازمند جابجایی طرح ترافیکی پس از ارائه تغییرات به کمیته فنی شورای ترافیک تبریز جهت بررسی مجدد ارسال و به تایید اعضا رسیده است.

وی با بیان اینکه جابه جایی درختان از کمیسیون حفظ و گسترش اقدام مجوز اخذ کرده، اظهار داشت: جابجایی درخت های واقع در مسیر پروژه با نظارت کارشناسان سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری انجام می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.