به گزارش امور ارتباطات منطقه یک شهرداری تبریز

شهردار تبریز دریافت پاسخ شفاف و قانونی را از حق طبیعی شهروندان در مراجعه به بخش های مختلف شهرداری عنوان کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر روز گذشته به صورت سرزده از واحدهای شهرسازی، املاک، اجرای احکام، ماده صد و درآمد شهرداری منطقه یک بازدید و بر اجرای دقیق و به موقع وظایف محوله تاکید کرد.
او در حاشیه این بازدید گفت: جهت تسریع در پرونده های شهروندان و پیگیری مسائل مربوطه، ضمن رعایت قوانین و مقررات نباید خللی ایجاد شود و شهروندان بر حسب نیازهای خود بتوانند پاسخ شفاف و قانونی دریافت کند و در مراحل پرونده های خود به نتایج لازم دست یابند.
شهردار تبریز گفت: حساسیت کاری در شهرداری ها به واسطه تعدد وظایف باعث شده پرونده های مختلف نیاز به بررسی دقیق داشته باشند که  پیگیری های سریع از سوی کارکنان می‌تواند راه را برای حل مشکلات شهروندان به نحو احسن و در کم ترین زمان ممکن هموار کند.
شهین باهر همچنین به موقعیت منطقه یک اشاره کرد و افزود:  نباید اجازه داد که برخی افراد سودجو از شرایط مختلف سواستفاده کرده و درخواست های غیر قانونی خود را به انجام رسانند و لازم است نظارت دقیق و آنی انجام شود چرا که خدمت رسانی  صادقانه به مردم و مصون نگه داشتن شهرداری و کارکنان آن از بروز مشکلات احتمالی و سالم سازی محیط کاری جزو اولویت ها و ضرورت ها است.
شهردار تبریز همچنین ضمن گفتگو با مراجعین و شهروندان، دستورات لازم را برای تسریع در بررسی پرونده‌ها و رفع مشکلات آنان را صادر کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.