آیرال خبر،معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از ابراز تمایل سرمایه گذاران بخش خصوصی برای مشارکت در احداث هتل های 4 و 5 ستاره در شهر های آذربایجان شرقی و به­خصوص تبریز خبر داد.

به گزارش آیرال خبر، احد قهرمانی نیاز تبریز به احداث و بهره برداری از هتل های 4 و 5 ستاره را یاد آور شد و ادامه داد: تبریز برای معرفی به عنوان قطب پیشرو در صنعت گردشگری نیازمند حرکت جدی و پر شتاب برای تامین زیرساخت ها است. وی افزود: با توجه به افزایش میزان مسافرت به استان در چند سال اخیر تمایل به سرمایه گذاری در بخش زیرساخت های گردشگری افزایش یافته است.

به گفته وی در حاشیه نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گداری کیش  چند شرکت و فعال حوزه سرمایه گذاری در بخش زیر ساخت های گردشگری برای سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی ابراز تمایل کرده اند.

وی تصریح کرد: این سرمایه گذاران خواستار همکاری  اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری برای تامین تسهیلات و به خصوص تامین زمین برای ساخت هتل های 4 و 5 هستند.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با بیان اینکه مالکین زمین های با ابعاد بزرگ با دسترسی مناسب در شهرهای استان به خصوص تبریز می توانند در این طرح مشارکت نمایند افزود: مالکین محترم در صورت تمایل می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به معاونت سرمایه گذاری این اداره کل واقع در خانه حیدر زاده مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: هدف اداره کل آماده سازی بستر تعامل برای فعالیت بخش خصوصی در حوزه سرمایه گذاری و مالکین  زمین برای توسعه خدمات گردشگری  است.

احد قهرمانی افزود: رایزنی های لازم در این ارتباط با شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی استان صورت گرفته تا مراحل کار با سهولت بیشتر در کمترین زمان ممکن انجام گیرد.

وی در خاتمه گفت: با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید و مدیریت استان به توسعه گردشگری و روان سازی قوانین و مقررات و تفویض بخش قابل توجهی از اختیارات به استان ها و نیز تنظیم سیاست های تشویقی در امر سرمایه گذاری امید می رود در تامین زیرساخت های گردشگری شاهد رشد چشم گیری باشیم.

فرهنگی 94/8/29

کدخبر110289

خبرنگار125

انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.