رضا خالقی فر کاپیتان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در آستانه دیدار این تیم با پرسپولیس اردوی این تیم تبریزی را ترک کرد!

به گزارش آیرال خبر، یکی دو هفته پیش ۴ بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی به دلایل انضباطی از تیم کنار گذاشته شدند که نام رضا خالقی فر هم در بین آنان دیده میشد ولی پس از چند روز این ۴ بازیکن به تیم بازگشتند تا به نوعی آتش زیر خاکستر شوند!

دیروز در جریان تمرین ماشین سازی، رضا خالقی فر با یکی از بازیکنان امید این تیم درگیری لفظی شدیدی پیدا می کند و بدون اطلاع کادرفنی و در حرکتی شبهه برانگیز اردوی تیم را ترک می کند.

طیق شنیده ها به نظر می رسد که این درگیری فقط بهانه ای برای برهم زدن تمرکز تیم در آستانه ی بازی مهم هفته بیست و نهم بوده و به نوعی تلاش برای ایجاد حاشیه در تیم سبزقباهای تبریزی بوده است.

این فرضیه با مصاحبه تند این بازیکن علیه باشگاه، ظرف دیروز و امروز قوت بیشتری یافته و همه ی نگاه ها را به خود جلب کرده است.

در سالهای دور و زمانی که “پیراهن” تیم ها ارج و قرب لازم را داشت و “تعصب” در ساق و قلب بازیکنان موج می زد، آن ها هیچ گاه به خود اجازه نمی دادند تا با انجام مصاحبه یا ترک بی دلیل تیم باعث ایجاد حاشیه در تیمشان شوند ولی انگار دهه نود شاهد فوتبالیست هایی ست که متهم به شرط بندی، کم کاری، مصدومیت مصلحتی و یا ترک تیم می شوند!

امیدواریم کمیته اخلاق با ورود به چنین حوادثی در پی شفاف سازی و زدودن شائبه هایی باشد که “لیگ برتر” را در این فصل تحت الشعاع قرار داده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.