به گزارش آیرال خبر، منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ صابر عباس‌زاده افزود: در پی وقوع سرقت طلاجات بانوان تحت عنوان خواستگاری توسط فردی، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های انجام گرفته و اقدامات فنی و تخصصی هویت متهم شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم در یک عملیات غافلگیرانه در محل سکونتش دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرم بوده ولی با مشاهده ادله و مستندات موجود پلیس لب به اعتراف گشوده و به 13 فقره سرقت طلاجات و وجوه نقد اعتراف کرد.

عباس زاده با بیان اینکه سارق به عنوان خواستگار از دختران مسن و بانوان متعلقه سرقت می‌کرد، افزود: متهم دستگیر شده خودرا بعنوان فرد مجرد جلوه داده و به قصد خواستگاری و ازدواج با دختران سن بالا و زنان متعلقه قرار خواستگاری و در نهایت قرار خرید میگذاشت و در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات می کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: در این راستا سه نفر زرگر نیز که به عنوان مالخر با این متهم همکاری داشتند شناسایی و دستگیر شدند.
کدپیام 1000127
انتهای پیام

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.