فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: ما آغازگر هیچ جنگی نیستیم، اما اگر خطایی از دشمن سر بزند، راهبر دفاعی به راهبرد تهاجمی تغییر وضعیت می‌دهد.

به گزارش آیرال خبر، سردار عابدین خرم در مراسم رژه نیروهای مسلح، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: رهبر عزیزمان، تنها راه دفاع از اسلام و انقلاب را ایستادگی و مقاومت دانسته‌اند.

وی افزود: ۳۱ شهریور و هفته دفاع مقدس یادآور روزهای ایثار، حماسه، بصیرت و خون مردمی است که در طول ۸ سال دفاع مقدس، در کنار نیروهای مسلح به دفاع از میهن اسلامی‌شان پرداختند و توانستند زیباترین تابلوی پیروزی را به تصویر بکشند.

فرمانده سپاه استان آذربایجان شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: ما با الهام از قیام عاشورا، جوهره وجودی خود را شناختیم و خود را در جامعه بین‌المللی خود ثابت کردیم. الان و در این شرایط، شعار «هیهات من الذله» شناسنامه ماست.

وی با تاکید بر اینکه هر وقت که خدایی نکرده از روحیه، منش و سبک زندگی عاشورایی ما کم شود، آن روز، روز غلبه دشمن بر ما خواهد بود، یادآور شد: در زمان جنگ، دشمنان با تمام قوا علیه ایران حمله‌ور شدند، اما کاری از پیش نبردند. همان‌طور که با ایستادگی در ۸ سال دفاع مقدس راه کربلا باز شد، ان‌شاءالله تلاش‌های امروز جبهه مقاومت نیز بسترساز بازگشایی مسیر قدس خواهد بود.

سردار خرم ادامه داد: ما آغازگر هیچ جنگی نیستیم، اما اگر خطایی از دشمن سر بزند، راهبر دفاعی به راهبرد تهاجمی تغییر وضعیت داده و همه ظرفیت‌های ما تهاجمی می‌شود.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با بیان اینکه ایران محیای مصاف هوشمندانه با سیاهی بحران‌های جنگ با طرحی فرماندهی کاخ‌نشینان کاخ سیاه و سفید استکبار و متحدان رژیم پلید و جنگ‌طلب آمریکاست گفت: آمریکا فتنه‌های مختلفی را برنامه ریزی کرده که ما همه آنها را با موفقیت پشت سر گذاشته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه «ما در تامین امنیت ذره‌ای انفعال نخواهیم داشت»، گفت: نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار و آمادگی هستند.دشمن با اختلال فکری مواجه است که اینها  همه در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

سردار خرم با بیان اینکه امروز همه دریافتند که جمله «دنیای امروز، دنیای گفتمان‌هاست، نه دنیای موشک‌ها» یک جمله اشتباه است، عنوان کرد: امروز تمامی افراد باید پای کار باشند و دشمن چاره‌ای جز پذیرش ایران در قدرتی جهانی ندارند و دشمنان ما سرانجام مجبور خواهند شد در مقابل اسلام زانو بزنند. ما فریب خشم، لبخند و مذاکره دشمن را نخواهیم خورد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.