آیرال خبر- دلخوری سرمربی تیم تراکتورسازی از تلاش مسئولان این باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید باعث کناره‎گیری او شده است.

 

دلیل استعفای سرمربی تراکتورسازی مشخص شد؛ دلخوری تقوی از مسئولان باشگاه

به گزارش آیرال خبر، محمد تقوی، سرمربی تیم تراکتورسازی در ساعات ابتدایی امروز (پنجشنبه) از هدایت تیم تراکتورسازی استعفا داد.

گفته می‎‏شود دلیلی که باعث استعفای محمد تقوی شده، دلخوری او از مسئولان باشگاه تراکتورسازی است. تقوی البته در متن استعفای خود هم تلویحاً به این موضوع اشاره کرده، اما به طور دقیق نگفته که چرا از هدایت تراکتورسازی استعفا داده است.

داستان از این قرار است مسئولان باشگاه تراکتورسازی از چند وقت پیش مذاکراتی را با چند گزینه مطرح خارجی برای سرمربیگری این تیم انجام داده بودند. تقوی از اینکه مسئولان باشگاه تراکتورسازی به او اعتماد ندارند و با وجود وی به سراغ گزینه دیگری رفته‌اند، ناراحت بود.

حالا پس از چند روز که شنیده‎ها حکایت از قطعی شدن حضور یک سرمربی جدید در تیم تراکتورسازی را دارد، تقوی از هدایت این تیم کناره‌گیری کرده است. البته مسئولان باشگاه تراکتورسازی در جلسه اخیری که با تقوی داشتند، به او پیشنهاد داده‎اند که می‌تواند به عنوان دستیار سرمربی جدید خارجی در این تیم به فعالیت خود ادامه بدهد.

دلخوری قبلی تقوی و پیشنهاد مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای دستیاری در نهایت باعث تصمیم تقوی برای استعفا از هدایت سرخپوشان تبریزی شده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.