تمرینات تیم تراکتورسازی پیش از اردوی ترکیه در حالی پیگیری می‌شود که اشکان دژاگه همچنان وضعیت مبنی برای فصل آینده دارد.

به گزارش آیرال خبر، ساکت الهامی که پیش از آغاز تمرینات تراکتورسازی به عنوان مربی این تیم انتخاب شده بود، از سمت خود استعفا کرد.

از همان ابتدا که خبر حضور الهامی در تراکتورسازی منتشر شد، جو سنگینی علیه این مربی در تبریز به راه افتاد. این جو منفی فقط در فضای مجازی خلاصه نشد و به جلسه معارفه مصطفی دنیزلی نیز کشید. در مراسم معارفه دنیزلی، در حالی که همه اعضای تیم از سوی هواداران مورد تشویق قرار می‌گرفتند، الهامی به شدت «هو» شد.

گویا همین موضوع، باعث شده که ساکت الهامی همان شب تصمیم به جدایی از تراکتورسازی بگیرد. با این حال، وقتی الهامی این تصمیم را به گوش محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی رسانده، با مخالفت او مواجه شده است. در ادامه، اصرارهای الهامی مبنی بر کناره‌گیری از کادر فنی تراکتورسازی، در نهایت با موافقت مدیران باشگاه تراکتورسازی همراه شده است.

انتشار سند مصدومیت مدافع برزیلی

درباره ساکت الهامی همچنین گفته می‌شد که او مصدومیت سیلو دوسانتوس را تشخیص داده و همین موضوع منجر به کنار گذاشتن او توسط دنیزلی شده است.

با این حال، باشگاه تراکتورسازی بامداد امروز (سه‌شنبه) سند مصدومیت مدافع برزیلی را منتشر کرد تا مشخص شود که او دوسانتوس واقعاً مصدوم بوده است.

تغییرات در کادر پزشکی

خبر دیگر درباره تیم تراکتورسازی اینکه، پس از جدایی دکتر مجید صادقی از کادر پزشکی این تیم، مهرداد حبیبی جایگزین او شد.

دکتر حبیبی به عنوان فیزیوتراپیست مدرکش را از دانشگاه تهران دریافت کرده و سابقه ۱۰ سال کار در کلینیکال تخصصی اسپورت را در کارنامه دارد.

۵ بازیکن جدید در راه تراکتورسازی

مصطفی دنیزلی که تیمش را مهیای حضور در لیگ نوزدهم می‌کند، همچنان قصد دارد بازیکنان جدیدی را به ترکیب تیمش اضافه کند.

در این راستا، گفته می‌شود که نام ۵ بازیکن جدید در فهرست دنیزلی قرار گرفته و مذاکراتی با آنها برای حضور در تراکتورسازی انجام شده است.

دو بازیکن خارجی در پست مهاجم و سه بازیکن ایرانی، به احتمال زیاد در روزهای آینده جذب تیم تراکتورسازی خواهند شد تا این تیم با ترکیب کامل راهی اردوی ترکیه شود.

دژاگه؛ غایب بزرگ تمرینات

تراکتورسازی این روزها آخرین تمرینات خود را پیش از سفر به ترکیه در تبریز برگزار می‌کند. اعضای تیم تراکتورسازی ۱۶ تیرماه برای برگزاری اردوی تدارکاتی پیش فصل خود راهی ترکیه خواهند شد.

موضوعی که در این میان باعث نگرانی هواداران تراکتورسازی شده، وضعیت مبهم اشکان دژاگه است. دژاگه همچنان در تمرینات تراکتورسازی غایب است و شایعاتی مبنی بر مذاکره‌اش با پرسپولیس هم شنیده می‌شود.

حالا باید منتظر ماند و دید که این بازیکن در نهایت به تبریز بازخواهد گشت یا خیر.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.