خوش شانسی های دنیزلی ادامه دارد

دنیزلی برف تبریز را خواهد دید؟!

توسطسردبیر

آذر 10 1398

سرمربی تراکتور با خوش‌شانسی محض فعلا از مهلکه برکناری جان به در برده است.

به گزارش آیرال خبر، نتایج ضعیف تراکتور در هفته‌های هشتم تا دهم لیگ برتر جایگاه مصطفی دنیزلی سرمربی این تیم را به شدت متزلزل کرده و این احتمال وجود دارد که در صورت تداوم این عملکرد، قطع همکاری پایان ماجراجویی او در تبریز باشد.

تیمی که کهکشانی بسته شده بود و در هفته‌های اول با دژی مستحکم می‌تاخت، سنگرش در گذرگاه مدعیان چنان فرو ریخت که در حال حاضر هواداران این تیم نسبت به وعده قهرمانی مسئولان تیمشان چندان خوش‌بین نیستند.

تراکتوری‌ها حتی در بازی جام حذفی برابر تیم دسته اولی نود ارومیه هم سایه‌ای از تیم اول فصل خود نبودند و با چاشنی بخت و اقبال و به لطف درخشش مجمدرضا اخباری در ضربات پنالتی به جمع 8 تیم نهایی این رقابت‌ها رسیدند.

اما شانسی که مصطفی دنیزلی آورد این بود که دو بازی تراکتور مقابل شهر خودرو و پیکان در لیگ برتر لغو شده و به تعویق افتاد، بخصوص دیدار با نماینده مشهد در هفته یازدهم که از زمان ظهورش گربه سیاه فوتبال تبریز بوده است.

یا حتی اگر به پیکار مرحله یک هشتم جام حذفی اشاره کنیم، بخت با سرمربی ترک‌تبار یار بود که تیمش صعود کرد چراکه اگر تراکتور حذف می‌شد، سرنوشتی مشابه با جان توشاک ولزی می‌توانست برای او رقم بخورد.

حالا با لغو این دو بازی در لیگ برتر، تیم دنیزلی در جدالی خانگی مقابل شاهین شهرداری بوشهر قعرنشین مسابقات صف‌آرایی خواهد کرد، مسابقه‌ای که روی کاغذ برای تراکتور آسان تلقی می‌شود.

از سویی دیگر، دیدارهایی که تیم پرطرفدار فوتبال آذربایجان تا نیم‌فصل مسابقات دارد به نوعی تماماً خانگی محسوب می‌شوند و این نیز از اقبال بلند سرمربی تراکتوری‌هاست که می‌تواند ورق را برای او و تیمش بازگرداند.

این نیز پایان کار نیست و تراکتور در مرحله بعدی جام حذفی به احتمال بسیار قوی میزبان خواهد بود، موضوعی که بخت صعود این تیم را افزایش می‌دهد تا همچنان پرنده شانس روی شانه سرمربی ترکیه‌ای‌ نشسته باشد.

البته با تمام این اوصاف، هنوز خطر برکناری بیخ گوش سرمربی کهنه‌کار قرار دارد بخصوص ناکامی احتمالی در دیدار پیش‌رو که در صورت وقوع آن، هیچ توجیهی را برای دفاع در برابر این کارنامه باقی نخواهد گذاشت.

باید دید لوک خوش‌شانس تراکتوری‌ها در این هفته‌های باقی مانده تا نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر چه نتایجی را کسب خواهد کرد و به اصطلاح فوتبالی‌ها، او برف تبریز را می‌بیند یا خیر؟

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.