مدیرکل ‌ارشاد ‌آذربایجان شرقی گفت: دهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان شرقی ۲۹ مهر ماه لغایت ۴ آبان ماه امسال همزمان با نمایشگاه کتاب تبریز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، محمد محمدپور اظهار داشت: همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، دهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از نمایشگاه مطبوعات به همت خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان شرقی و با همکاری انجمن صنفی مدیران مسئول استان، انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سالن استاد شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: نمایشگاه مطبوعات استان ظرفیت مناسبی جهت معرفی رسانه‌های استان بوده و در این فضای نمایشگاهی، مردم و رسانه‌ها می‌توانند به تعامل با یکدیگر پرداخته و مطالبات و انتظارات خود را بیان کنند.

وی با تاکید بر اینکه شاهد رشد کمی و کیفی رسانه‌های استان هستیم، گفت: وظیفه ما، فراهم کردن بستری برای دیده شدن و رشد اصحاب رسانه است که ظرفیت نمایشگاه کتاب نیز فرصت مناسبی برای منعکس کردن فعالیت‌های رسانه‌هاست و به همین دلیل، در حاشیه نمایشگاه کتاب، بهترین سالن را برای برگزاری دهمین نمایشگاه مطبوعات استان در نظر گرفته‌ایم.

گفتنی است هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز و دهمین نمایشگاه مطبوعات  از ۲۹ مهر تا چهارم آبان ماه امسال از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۲۰ شب در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.