آیرال خبر،اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: دهه فجر یادآور خاطره‌‌ها و ایامی است که ملت ایران ثابت کردند همواره پیرو اسلام و قرآن هستند.

به گزارش آیرال خبر،وی با اشاره به استقبال کم نظیر مردم ایران از حضرت امام خمینی در 12 بهمن سال 1357، ابراز کرد: همانطور که مردم ایران در سال57 مشتاق دیدار و حضور سلاله‌‌ی پاک نبوی و علوی یعنی حضرت امام خمینی(ره) بودند امروز هم در انتظار صاحب اصلی این انقلاب یعنی حضرت امام زمان(عج) هستند.

نماینده دولت تدبیر و امید در آذربایجان‌شرقی خاطرنشان ساخت: در آن ایام همه همرنگ و یکدل بودند تا انقلاب به پیروزی برسد، همه نشان دادن که تا چه اندازه دلبسته ائمه اطهار (ع) بوده  و در این راه حاضر هستند تا تمام مال و جان خود را ببخشند، مردم ایران با این حرکت خود مشت محکمی را بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب کوبیدند.

وی اذعان داشت: در موقعیت کنونی کشورمان همه ما باید یکدل و یکصدا باشیم تا بتوانیم در مقابل هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنیم، مردم ایران در بهمن ماه57 با یک حرکت تاریخی و ماندگار اثبات کردند که حکومت الله را می‌خواهند نه حکومت طاغوت را.

این مقام مسئول تصریح کرد: انقلاب ما هنوز در نیمه راه است و مسیری بس طولانی را برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب باید بپیماید، این مهم میسر نخواهد شد مگر با اطاعت بی‌چون و چرا از ولی فقیه، لذا استکبار جهانی با تمامی ابزارهای خود به میدان آمده است.

وی افزود: امروز ما گرد هم آمده‌‌ایم تا در حضور نماینده ولی فقیه در استان بگوییم که رهبرا: ما همان مردم آذربایجانی هستیم که در سال 56 و 57 دوشادوش سایر مردم ایران برای پیروزی انقلاب تلاش کردند، ما مردم همان دیاری هستیم که در اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس با تقدیم بیش از ده هزار شهید و جانباز پشتیبان اسلام و انقلاب بوده‌اند.

جبارزاده تاکید داشت: امروز نیز این جانفشانی‌‌ها توسط ملت غیور آذربایجان در قالب مدافعین حرم ادامه دارد و در این راه نیز مردم شهید پرور ما دسته گل های خود را تقدیم اسلام می‌کنند تا حرم و حریم آل الله حفظ و صیانت شود، باید گوش به فرمان رهبری باشیم تا گزندی به انقلابمان نرسد.

کدخبر110916

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.