به گزارش آیرال خبر،” شهرداری تبریز/ایرانجوان بوشهر”؛ دیداری حساس و جذاب از هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان، جدالی میان مربیان بومی این دو تیم و البته “رفقای قدیمی” یعنی حسین خطیبی و سیروس دین محمدی که بدون تردید می تواند جذابیت ها و حساسیت های خاص خود را داشته باشد.

حساسیت و اهمیت این بازی از آن جهت است که با توجه به وضعیت جدولی دو تیم از یک سو و جایگاه متزلزل ماشین سازی دیگر نماینده فوتبال تبریز در لیگ یک، نتیجه بازی فردا، به ویژه برای ایرانجوان بوشهر و ماشین سازی که هر دو در خطر سقوط به لیگ دو قرار دارند مهم و حیاتی است و به نوعی این بازی، دیداری 9 امتیازی برای هر دو تیم است.

حسین خطیبی که پس از استعفا از مدیرعاملی ماشین سازی در هفته های نخستین لیگ امسال، در نیم فصل دوم راهی ایرانجوان بوشهر شده است فردا در حالی برابر شهرداری تبریز تیم دوست قدیمی خود قرار می گیرد که برای فرار از منطقه خطر و سقوط ناگزیر از پیروزی برابر همشهری خود است و این درحالی است که برد ایرانجوان و شکست احتمالی ماشین سازی، امیدهای قدیمی ترین تیم فوتبال تبریز برای بقا در لیگ یک را کاهش خواهد داد.

می توان گفت شیشه عمر ماشین سازی در هفته بیست و نهم در دستان حسین خطیبی مدیرعامل سابق این تیم و سرمربی فعلی ایرانجوان بوشهر است و با توجه به نیاز مبرم تیم بوشهری به سه امتیاز کامل این بازی، خطیبی در وضعیتی ناگزیر زمینه ساز سقوط تیم سابقش خواهد شد.

از سوی دیگر شهرداری تبریز که با روی کار آمدن سیروس دین محمدی به عنوان سرمربی، روند نتیجه گیری و کسب امتیاز مطلوب و قابل قبولی را طی کرده و تا حدودی از منطقه خطر خود را دور کرده است، در بازی خانگی فردا به دنبال تداوم روند موفقیت آمیز خود خواهد بود تا با کسب پیروزی دیگر، جایگاه حدولی خود را سر و سامان داده و تثبیت کند.

بازی فردا بی تردید صحنه دوئل و مرگ و زندگی تیم های تبریزی و مربیان تبریزی است که هر یک به نوعی در تکاپوی بقا در لیگ هستند ، در این میان باید منتظر برگزاری بازی فردا باشیم و ببینیم این دوئل در نهایت منتهی به کدام اتفاق تلخ برای فوتبال تبریز و شاید مربیان تبریزی خواهد شد.

 

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.