عضو شورای شهر تبریز با انتقاد از حضور غیرقانونی هیئت رئیسه در جلسه امروز گفت: تا زمانی که منافع هیات رئیسه فعلی تامین و تضمین نشود جلسات طولانی می‌شود و انتخابات هیئت رئیسه برگزار نخواهد شد.

فریدون بابایی‌اقدم در حاشیه انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تبریز با اشاره به غیرقانونی بودن جلسه شورا گفت: با توجه به اتمام زمان قانونی حضور هیئت رئیسه این جلسه رسمیت نداشت اما اعضای شورا اصرار داشتند که مطابق روال گذشته جلسه ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اعضای شورا برای انتخاب رئیس و هیئت رئیسه به اجماع نرسیده بودند، دستور جلسات را به گونه‌ای طراحی کردند تا زمان برای انتخابات هیئت رئیسه نرسد.

عضو شورای شهر تبریز یادآور شد: به همین دلیل بنده صندلی شورا را ترک کردم و بعد از آن مقرر شد با حذف دو دستور جلسه انتخابات هیئت رئیسه برگزار شود.

وی افزود: با فرا رسیدن زمان انتخابات هیئت رئیسه اعضای شورا درخواست تنفس دادند اما علی‌رغم زمان قانونی ۱۵ دقیقه‌ای با تعلل اعضا این تنفس به ۴۰ دقیقه انجامید و اعضای شورا قانون را اینگونه دور زدند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا در پایان ضمن تاکید بر صداقت با مردم افزود: تا زمانی که منافع هیات رئیسه فعلی تامین و تضمین نشود جلسات طولانی می‌شود و انتخابات هیئت رئیسه برگزار نمی‌شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.