سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: هدف همه ما قهرمانی مس است و به چیر دیگری فکر نمی‌کنیم.

به گزارش آیرال خبر، علی افضل، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون پس از برتری 3 بر صفر تیمش مقابل سن ایچ ساوه اظهار داشت: بازی خیلی خوبی از سوی دو تیم دیدیم، تیم سن ایچ ساوه هم تیم خیلی خوبی است که دوندگی بالایی داشتند و به خوبی جنگیدند.

وی افزود: علی‌رغم اینکه آنها دوندگی خوبی داشتند، فکر می‌کنم بازیکنان ما عملکرد خیلی بهتری داشتند و کارهایی که می‌خواهیم در زمین انجام دهند را کم‌کم اجرا می‌کنند که ثمره آن هم به ثمر رساندن 3 گل و ایجاد موقعیت‌های گل زیاد بود. امیدوارم در بازی‌های آینده با استفاده از موقعیت‌ها بتوانیم گل‌های بیشتری زده و روند رو به رشدمان را ادامه دهیم تا برای بازی‌های پلی‌آف آمده شویم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ادامه داد: مرحله پلی‌آف سخت‌ترین مرحله مسابقات است و ما تلاش می‌کنیم تا تیمی کامل و آماده در این مرحله داشته باشیم.

افضل در رابطه با اینکه انگیزه زیادی برای تکرار قهرمانی مس سونگون در لیگ دارد، اظهار داشت: چه زمانی که بازی می‌کردم و چه حالا که به عنوان مربی کار می‌کنم، همواره دوست داشتم که به پیروزی رسیده و بهترین نتایج را کسب کنیم چرا که باشگاه زحمت‌کشیده و هزینه می‌کند و ما باید جواب این تلاش‌ها را بدهیم. خودم دوست دارم تیمم بهترین تیم بوده و جنگنده باشند. این تفکر را نیز به بچه‌ها انتقال می‌دهم تا چه در فوتسال و چه در زندگی شخصی برای اهداف بزرگ بجنگند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مس سونگون می‌تواند در قهرمانی هت‌تریک کند یا خیر، خاطرنشان کرد: هدف همه ما قهرمانی مس است و به چیر دیگری فکر نمی‌کنیم. برخی مربیان می‌گویند که دوست داریم در مرحله پلی‌آف قرار بگیریم، حضور در این مرحله خیلی خوب است اما اگر در این بازی‌ها خوب کار نکنیم، نمی‌توانیم در مرحله بعدی نیز موفق باشیم اما اگر در بازی‌های گروهی خوب بازی کنیم، می‌توانیم این روند را در مرحله پلی‌آف ادامه داده و به موفقیت برسیم.

سرمربی مس سونگون در رابطه با حمایت تماشاگران از تیمش گفت: تشکر ویژه‌ای از مردم خوب تبریز و آذربایجان دارم که در بازی‌های حساس ما را تنها نگذاشته‌اند و امیدوارم در بازی‌های آینده هم همین جمعیت آمده و از ما حمایت کنند تا بتوانیم قهرمانی را تکرار کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.