آیرال خبر،علی اکبر ولایتی رییس مجمع جهانی بیداری اسلامی صبح امروز(پنجشنبه) در همایش هم اندیشی میهمانان خارجی شرکت کننده در مراسم سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی در ایران متعلق به همه جهان اسلام است.

به گزارش آیرال خبر، امواج خروشان بیداری اسلامی به سرتاسر جهان اسلام و بشریت رسیده و هر روز آثار مبارک آن در نقاطی از جهان آشکار می شود.

ولایتی با بیان اینکه همه ما مدیون اسلام هستیم تصریح کرد: اسلام همیشه زنده است و هرگز مسلمانان به اسلام رو کنند گویی که صدر اسلام است.

رییس مجمع جهانی بیداری اسلامی با تاکید بر اینکه بیداری اسلامی بازگشت به اسلام و ارزش های اسلامی است، گفت: بیداری اسلامی خود مرهون اسلام جاودانه است و منجر به تمدن اسلامی می شود و تمدن اسلامی تمام شدنی نیست.

به گفته وی، تمام ملل اسلامی در طول تاریخ اسلام کم یا زیاد در امواج متواری بیداری اسلامی نقش داشته اند.

ولایتی به زحمات امیر عبدالقادر الجزایری، عمر مختار، شیخ محمد عبدو، میرزای شیرازی، آخوند خراسانی و امام خمینی (ره) در راه اسلام پرداخت و تاکید کرد: در عرض جغرافیای اسلامی افراد بزرگی را می بینیم که مجددین اسلام هستند.

رییس مجمع جهانی بیداری اسلامی افزود: هرگز اسلام بن مشکلی برخورد فرزندی از فرزندان اسلام به پا خواسته و اسلام وا به پا کرده و امواج این خیزش به نقاط دیگر دنیا نیز رسیده است.

ولایتی تصریح کرد: آنچه که امروز در جهان اسلام می گیرد مدیون امام خمینی (ره) است چون امام(ره) جز اسلام چیزی نمیگفت و مقاومت خود را از مسلمانان صدر اسلام به ارث برده بود.

به اعتقاد وی، ایستادگی رهبر معظم انقلاب در مقابل بیگانگان، آمریکایی ها و صهیونیست ها موجب شده دیگر ملت ها مانند عراق،لیبی، یمن، لبنان، سوریه، فلسطین، افغانستان، تونس، مصر و آسیای شرقی برای مقابله با آنان تشویق و ترغیب شوند و در مقابل سلطه استکبار بأیستند.

وی به سخنان ترامپ رییس جمهور جدید آمریکا اشاره و اظهار کرد: آگر امروز در آمریکا کسی بر روی کار آماده که سخنانی متناقض و از روی بی تدبیری می گوید حکایت از سر گشتگی و شکست دنیای غرب بخصوص آمریکا از مسلمان دارد.

رییس مجمع جهانی بیداری اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکایی ها به دنبال تجزیه خاورمیانه بودند، گفت: هیچکس نمی تواند منکر شکست آمریکا در طرح این نقشه شود.

ولایتی ادامه داد: آمریکایی ها زمانی صحبت از خاورمیانه جدید می کردند اما با گذشت زمان مشخص شد که هدف آنان تجزیه کشورهای اسلامی است.

وی با اینکه آمریکا ها بِنَا داشتند عراق را به سرنوشت لیبی دچار کنند، گفت: زمانی رییس ستاد ارتش آمریکا گفته بود که باید عراق به سه قسمت و سوریه به چهار قسمت تجزیه شود بنابراین هدف آنان تضعیف کشورهای اسلامی و و تسلط بر منابع مسلمانان است.

ولایتی به هدف بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: امواج بیداری اسلامی در جهان اسلام مشعشع شده و مسلمانان در مقابل این توطئه ها ایستادگی کردند و سبب شکست آنان شدند.

رییس مجمع جهانی بیداری اسلامی به اظهارات ترامپ اشاره و سخنان رییس جمهور جدید آمریکا را بازگو کردن حقایق دانست که حکایت از شکست آنان بعد از هزینه های زیاد دارد.

وی افزود: دولتمردان آمریکایی چون طرحی برای آینده ندارند رجزخوانی های غیرمنطقی می‌کنند و به جایی نمی رسد چون توان مقابله با مسلمانان را ندارند، آنهایی که ادعاهای بزرگتری داشتند آمدند و شکست خوردند.

ولایتی به ترامپ توصیه کرد که از مشورت دیگران استفاده کند و پند بگیرد و زیاده گویی و زیاده خواهی نکند که اگر بخواهد به حسارت خود در کشورهای اسلامی ادامه دهد مسلمانان درسی به او خواهند داد که هرگز فراموش نخواهد کرد.

کدخبر110924

انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.