آدی بیگ

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: افزایش مسیرهای دوچرخه سواری در سطح شهر باعث توسعه حمل و نقل پاک می شود.

به گزارش آیرال خبر، اصغر آدی بیگ در گفتگو با شهریار، با اعلام این مطلب گفت: اگر تمام ارگان ها و مسئولان با ما همراهی کنند شاهد توسعه و افزایش مسیرهای دوچرخه سواری در سطح شهر خواهیم بود.

او با بیان اینکه شهرداری تبریز کیوسک و دوچرخه کافی برای تحویل به شهروندان در اختیار دارد، اظهار کرد: به دلیل نبود مسیرهای امن دوچرخه سواری در سطح شهر این کیوسک ها را فعال نمی کنیم تا باعث ایجاد خطر احتمالی برای همشهریان نشویم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنانش به دستور شهردار تبریز در خصوص ساخت مسیرهای دوچرخه در سطح شهر اشاره کرد و افزود: بر اساس دستور شهردار، اولویت ایجاد مسیرهای دوچرخه سواری در مناطق کم برخوردار بوده و شناسایی های لازم در این خصوص اتفاق افتاده است. اگر همه ارگان ها با ما همراهی کنند در یک حرکت ضربتی می توانیم تعدادی از این مسیرها را به بهره برداری برسانیم.

او با بیان اینکه در هفته گذشته به همراه شهردار تبریز در بخشی از شهر دوچرخه سواری کرده است، گفت: پس از بازدید شهردار و شناسایی مسیر امن دوچرخه سواری ائل گلی تا میدان ساعت تلاش داریم به زودی این مسیر احداث و به بهره برداری رسیده و به سمت غرب تبریز توسعه پیدا کند.

آدی بیگ دوچرخه سواری را یکی از اصلی ترین  آیتم های حمل و نقل پاک خوانده و گفت: دوچرخه سواری علاوه بر توسعه حمل و نقل پاک از بُعد ورزش و ایجاد نشاط نیز دارای اهمیت است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.