حیدر جعفری

آیرال خبر- تیم فوتبال شهرداری تبریز هفته سی و یکم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور را در حالی با نتیجه مساوی سه بر سه به پایان رساند که شاگردان حیدر جعفری در اواسط نیمه دوم با دو گل از حریف خود پیش بودند اما تصمیم بحث برانگیز داور این مسابقه در اعلام پنالتی به سود تیم شهرداری ماهشهر، جو آرام بازی را به هم زد و در نهایت اعتراض کادرفنی هر دو تیم را به دنبال داشت.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار، به دنبال اتفاقات این دیدار، حیدر جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز اعلام کرد که تیمش از توان مالی چندان زیادی برخوردار نیست که بتواند برای داوران مسابقاتش هتل پنج ستاره تهیه کند و هر کدام از تیم های شهرداری ماهشهر یا شهرداری تبریز چنانچه به لیگ دسته دو سقوط کند، مقصر اصلی اش محمدرضا اکبریان داور مسابقه رو در روی دو تیم است.

وی گفت: در روزی که هم شهرداری تبریز و هم شهرداری ماهشهر شرایط کسب سه امتیاز را داشتند، داور به ظاهر لیگ برتری، با اعلام دو پنالتی اشتباه، برتری را از هر دو تیم گرفت و بازی را برای دیگر تیم های پائین جدولی در آورد.

جعفری اظهار کرد: داور و ناظر مسابقه به خاطر رزرو نشدن هتل پنج ستاره برای اقامت آنها در تبریز، ناراحت بودند و در نهایت نیز زهر خودشان را در بازی ریختند.

وی افزود: تیم شهرداری تبریز امسال با شرایط سخت مالی که پیش از این در تیمداری سابقه نداشته است، حتی توان خرید آب معدنی سر تمرین را ندارد، آن گاه داور و نماینده فدراسیون از ما هتل پنج ستاره و پذیرائی لاکچری انتظار دارند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز عنوان کرد: روز قبل از بازی با شهرداری ماهشهر، ناظر مسابقه از سرپرست تیم ما طلب هتل پنج ستاره داشت و وقتی به خواسته خود نرسید، من همان شب فهمیدم که آنها فردا به طرف تیم های دیگر غش می کنند.

وی ادامه داد: مگر اجبار است که داوران و ناظران بازی حتما در هتل پنج ستاره اسکان پیدا کنند. ما برای آنها هتلی گرفتیم که دو ستاره کمتر داشت، آنها نیز با تصمیمات خود دو امتیاز از تیم ما گرفتند و به ظاهر یر به یر شدیم. در مجموع باید بگویم که آنها به فوتبال آذربایجان و جوانان این خطه ظلم کردند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.