آیرال خبر- دیدار تیم‌های مس سونگون ورزقان و مقاومت قرچک در حالی به پایان رسید که تیم میزبان در ۲ دقیقه بازی باخته را به برد تبدیل کرده و ۳ بار دروازه مقاومت را باز کرد.

به گزارش آیرال خبر، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۶ امروز (سه‌شنبه) در دیداری خانگی به مصاف مقاومت قرچک رفت و این تیم را با نتیجه ۵-۳ شکست داد.

دقایق ابتدایی این بازی بدون اینکه توپی از روی خط دروازه‌های دو تیم عبور کند پیگیری شد اما در دقیقه ۱۳ بازی نخستین گل دیدار توسط مهدی قلی زاده برای تیم مهمان به ثمر رسید اما این گل دوامی نداشت و چند دقیقه بعد مرتضی عزتی توانست گل خورده را برای مس سونگون جبران کند.

بازی دو تیم با تساوی یک-یک دنبال شد اما محمد طاهری در دقیقه ۱۷ گل دوم مقاومت را به ثمر رساند تا شاگردان رضا زرخانلی برای دومین بار در این بازی از میزبان خود پیش بیافتند. این نتیجه تا پایان نیمه نخست حفظ شد تا مس سونگون با شکست به رختکن برود.

در این نیمه شاگردان تقی پور بسیار بی انگیزه و کم فروغ ظاهر شدند و بازی چندان خوبی را به نمایش نگذاشتند

در نیمه دوم مس با پوست اندازی کامل وارد زمین شد و تا دقایق پایانی توپ و میدان را در اختیار داشت.

سعید تقی زاده، مقاومت قرچکی ها را  ۸ دقیقه پس از آغاز بازی درهم شکست و با این گل به نوعی شیرازه تیم میهمان از هم پاشید تا  در دقیقه ۳۰ به ترتیب نادر حنیفی و علیرضا عسکری گل های سوم و چهارم مس را به ثمر برسانند و بازی باخته را تبدیل به یک برد شیرین کنند.

پس از گل چهارم مس تیم مهمان به سیستم ۵ نفره رو آورد و در فاصله ۲ دقیقه مانده به پایان بازی محمد طاهری سومین گل این تیم را وارد دروازه سعید مومنی کرد.

در حالی که تنها ۴ ثانیه به پایان بازی وقت مانده بود، عروجی پنجمین گل تیمش را به ثمر رساند تا هم عنواندار دیرترین گلزن لیگ شود و هم تیر خلاص را بر پیکر حریف شلیک کند.

با سوت داور، نتیجه ۵ بر ۳  بر اسکوربورد سالن ثبت شد تا مسی ها سه امتیاز این دیدار را کسب و جمع امتیازات خود را به عدد ۵۳ برسانند و همچنان در رده دوم جاخوش کنند.

اعتراض گاه و بیگاه کادرفنی هر دو تیم به تصمیمات داوری، نیمکت نشینی علیرضا صمیمی، محرومیت فرهاد فخیم و بازگشت سنگ سفیدی به ترکیب تیم مس پس از منتفی شدن سفرش به ایتالیا از برجسته ترین حواشی این دیدار بود.

حضور انبوه هواداران مس در سالن پورشریفی هم از دیگر نکات شوق آفرین این دیدار جذاب بود که دو نیمه ی متفاوت داشت. نیمه اولی کسل کننده و ساکن و نیمه ی دومی پرهیجان و زیبا

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.