سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت:‌ مطمئناً کار سختی در هفته‌های باقی‌مانده داریم و ماندن‌مان در لیگ قطعی نشده است.
سیروس دین محمدی سرمربی موفق تیم فوتبال شهرداری تبریز که در نیم فصل دوم با کسب نتایج مناسب توانسته تیم تحت امرش را از منطقه خطر نجات دهد هنوز معتقد است که “فانوس سقوط” برای تیمش خاموش نشده و باید تلاش کنند تا در 4 هفته باقی مانده امتیازات لازم را کسب کنند.
با این مربی جوان و دوست داشتنی گپ کوتاهی زده ایم که با هم می خوانیم:

دین‌محمدی در خصوص دیدار هفته سی‌و‌یکم تیم شهرداری تبریز مقابل فجرسپاسی اظهار داشت: من به بچه‌های تیمم هم گفته‌ام که 35 امتیاز اصلاً حاشیه امنیت ندارد و باید در دیدار مقابل فجر برنده از زمین خارج شویم. مطمئناً کار سختی در هفته‌های باقی‌مانده داریم و ماندن‌مان در لیگ قطعی نشده است.

سرمربی شهرداری تبریز ادامه داد: ما با همان انگیزه‌ای که مقابل خونه‌به‌خونه بازی کردیم در این مسابقه هم بازی خواهیم کرد.
وی در باره داوری بحث برانگیز دیدار با خونه به خونه تصریح کرد: در آن دیدار همه دیدند که داور چه اشتباه وحشتناکی کرد و یک سه امتیاز بادآورده را تقدیم میزبان کرد. انتظار داریم تا فدراسیون فوتبال و کمیته داوران با این داور برخورد کنند تا حداقل کمی از ناراحتی های مان کاسته شود. همانطور که وقتی من اشتباه می‌کنم،‌ سه، چهار جلسه محروم می‌شوم،‌ همانطور هم انتظار دارم داور دیدار ما برابر خونه‌به‌خونه محروم شود. نباید بگذارند حق تیم‌ها ضایع شود. هر چند با محرومیت داور نتیجه تغییر نمی کند ولی شاید برای بقیه ی داوران روشن شود که عملکردشان زیر ذره بین است و نظارت و مراقبت خوبی از نوع سوت زدن آن ها می شود. یک دارو با یک سوت اشتباه تلاش های یک تیم را هم از نظر مالی و هم از لحاظ روحی روانی نابود می کند. ما دو روز پیش از مسابقه به بابل سفر کردیم و نزدیک به 30 الی 40 میلیون هم هزینه کردیم، اما به خاطر اشتباه داوری همه این‌ها بر باد رفت.

دین محمدی با تمجید از هواداران بابلی ادامه داد: فوتبال با تماشاگرانش زنده و پویاست و بی شک بدون حضور هواداران نمی توان بازی زیبایی از تیم ها انتظار داشت و در بابل هواداران این تیم فقط تیم خودشان را تشویق می کردند که صحنه های جالبی را رقم زد و بسیار لذت بخش بود.

وی افزود: ما اگر یک گل خوب و فوتبالی می‌خوردیم و می‌باختیم،‌ اشکالی نداشت چراکه بازی برد و باخت دارد، اما اشتباه داوری تمرکز ما را به هم زد. من هم بعد از آن صحنه عصبانی شدم و به زمین مسابقه رفتم. در هر صورت این مسابقه تمام شد و ما به دیدار مقابل فجرسپاسی فکر می‌کنم. فجری‌ها هم تیم خوبی هستند و به بازیکنانم هم گفته‌ام که باید شکست دور رفت مقابل این تیم را جبران کنیم.

دین‌محمدی در مورد صحبت‌هایی که در مورد دست‌های پشت پرده و اتفاقات مشکوک در لیگ دسته اول می‌شود، گفت: من خودم پیش از اینکه فیلم دیدار مقابل خونه‌به‌خونه را ببینم،‌ شک داشتم که پنالتی اعلام شده به ضرر ما،‌ درست است یا خیر،‌ اما وقتی این فیلم بازی را دیدم مطمئن شدم داور اشتباه کرده است. بعد از بازی هفته گذشته افسوس خوردم و به نظرم باید دقت بیشتری در چینش داوران شود. هر داوری هم که اشتباه می‌کند باید محروم شود. من نمی‌گویم اشتباهات عمدی است یا خیر، اما هر کسی اشتباه می‌کند باید تاوان آن را هم بدهد. در مورد اتفاقات پشت پرده هم من نمی‌توانم به صورت صد درصد بگویم چنین چیزی وجود دارد یا خیر. مسئولان باید در این مورد تحقیق کنند و نظر بدهند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.