رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان شرقی از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش آیرال خبر، در مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری، رئیس هیئت آذربایجان شرقی غایب بود که در مجمع اعلام شد به دلیل تأخیر قطار نتوانسته به موقع به مجمع برسد و ایوب بهتاج مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در نامه‌ای به فدراسیون وزنه‌برداری خواستار برکناری رئیس هیئت وزنه‌برداری استان خود شد که ابتدا از سوی سرپرست فدراسیون با این نامه موافقت شد اما سپس اعلام شد فعلاً این اقدام انجام نشود تا رئیس فدراسیون بیاید.

در واقع تصمیم گرفته شد وقتی علی مرادی کارش را در فدراسیون آغاز کرد، خود او و بهتاج در مورد این رئیس هیئت تصمیم‌گیری کنند.

در همین راستا جلیل جهانپور رئیس هیئت وزنه‌برداری این استان هم از سمت خود استعفا کرد و نامه استعفا نیز به فدراسیون ارسال شده است.

گفتنی است مجمع انتخاباتی وزنه برداری روز یکشنبه برگزار شد که علی مرادی با ۲۲ رأی برای چهار سال دیگر انتخاب شد. از آنجا که انوشیروانی ۱۱ رأی آورد در صورتی که این رئیس هیئت حاضر می‌شد و اگر به انوشیروانی یا هر کاندیدایی به جز مرادی رأی می‌داد، انتخابات به دور دوم می‌رفت.

علی مرادی ‏با کسب ۲۲ ‏ رأی از ۴۳ آرای مأخوذه برای چهار سال دیگر به عنوان رییس فدراسیون وزنه برداری انتخاب شد. انوشیروانی ۱۱ رأی، آخوندی ۸ رأی و غزالیان ۲ رأی در این انتخابات کسب کردند. کوروش باقری و نصرت الله عابدینی به نفع سجاد انوشیروانی انصراف دادند. حسین رضازاده هم در مجمع حاضر نشد و غیبت داشت.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.