مراسم افتتاح خط تولید قطعات بتنی شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان

مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان گفت: خط تولید قطعات بتنی تنها در یک شیفت کاری می تواند تمام نیازهای شهرداری به قطعات بتنی را مرتفع کند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حسن گنجی در حاشیه افتتاح و بهره برداری از خط تولید انواع قطعات بتنی با بیان اینکه این خط تولید با اعتباری معادل ۳ میلیارد تومان خریداری و نصب شده است گفت: تمام قطعات، قالب ها و تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی این خط توسط متخصصان و عوامل خود شرکت ساخته شده است.

او افزود: اعتبار هزینه شده برای این تجهیزات نزدیک به یک سوم اعتباری است که باید برای خرید همان تجهیزات هزینه می شد.

مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان با اشاره به ویژگی های این خط تولید خاطرنشان کرد: این خط در یک شیفت کاری توان تولید ۲۲۰ مترمربع جدول و ۶۰۰ مترمربع انواع قطعات بتنی را دارد.

گنجی با تاکید بر اینکه این میزان محصول پاسخگوی نیازهای شهرداری است گفت: با این میزان تولید می توانیم بگوییم در خصوص تولید انواع قطعات بتنی به خودکفایی رسیده ایم.

او این خط تولید را اولین خط تولید نصب شده در این کارخانه پس از انقلاب خواند و گفت: در حال حاضر واحد تولید قطعات یو پی وی سی نیز در این مجموعه بزودی شروع به کار خواهد کرد تا در خصوص تولید بخش های مختلف مسکن خودکفا شویم.

مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان از آمادگی این مجموعه برای همکاری در تولید مسکن برای ساکنان مناطق پرخطر خبر داد و افزود: ما آمادگی کامل داریم تا ماهانه ۱۰۰۰ مترمربع مسکن ساخت کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.