ماده صد

بازرس کل استان آذربایجان شرقی گفت: سامانه صدور آنلاین آرای کمیسیون های ماده صد شهرداری تبریز اقدامی است که در راستای شفاف سازی ارائه خدمات به مردم در خصوص پروانه های ساختمانی انجام شده است.

به گزارش آیرال خبر، علی کرمی در مراسم رونمایی از سامانه صدور آنلاین آرای کمیسیون های ماده ۱۰۰ شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار شهریار، اظهار کرد: شهردار محترم تبریز دستوری که در خصوص راه اندازی سامانه صدور آنلاین آرای کمیسیون های ماده صد به مجموعه معاونت شهرسازی داده است، در راستای شفاف سازی ارائه خدمات به مردم در خصوص پروانه های ساختمانی است.

وی ادامه داد: سایر دستگاه های اجرایی نیز اگر با این سامانه هماهنگ شوند، می توانند به صورت شفاف خدمات ارائه دهند و با این شرایط سایر مسایل حاشیه ای در بحث صدور پروانه های ساختمانی منتفی می شود.

بازرس کل استان آذربایجان شرقی در خصوص تاثیر این سامانه بر نظارت به صدور پروانه های ساختمانی، عنوان کرد: در این ارتباط ما به عنوان دستگاه نظارتی درخواست داشتیم که سامانه ای تعریف کنیم تا بتوانیم به سامانه صدور آنلاین آرای کمیسیون های ماده صد شهرداری تبریز بپیوندیم و بازرسان ما به صورت آنلاین این موارد را کنترل کنند.

کرمی در خصوص پیش بینی خود از استقبال مردم از راه اندازی سامانه صدور آنلاین آرای کمیسیون های ماده صد شهرداری تبریز، گفت: راه اندازی این سامانه به نفع شهروندان محترم است و قطعا از آن استقبال می شود چراکه شهروندان هم می توانند خدمات را به صورت الکترونیکی و شفاف دریافت کنند و هم سایر دردسرهای بروکراسی اداری منتفی می شود و هر شهروندی در منزل خود می تواند به سامانه ورود کرده و پروانه ساختمانی اخذ کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.