کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تیم های ماشین سازی تبریز، گل ریحان، قشقایی شیراز و  خیبر خرم آباد صادر کرد.

به گزارش آیرال خبر، دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و پرسپولیس تهران از سری رقابت‌های جام حذفی برگزار و از سوی تماشاگران تیم ماشین سازی تبریز تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیا، اهانت به بازیکن حریف و فحاشی به داور بازی رخ داد. تیم ماشین سازی تبریز به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. (این رای قابل تجدید نظر است)

* بهزاد بشتایم، مربی تیم ماشین سازی تبریز به دلیل اعتراض مکرر و ورود به زمین مسابقه که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* رسول خطیبی سرمربی تیم ماشین سازی تبریز به دلیل اعتراض مکرر در بازی با پرسپولیس، ورود به زمین، فحاشی و تهدید داوران منجر به اخراج وی شد، وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود خود و پرداخت۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر و از حیث محرومیت قطعی است.

* تیم خیبر خرم آباد به دلیل پرتاب بطری آب و ورود به داخل زمین در دیدار برابر سپاهان اصفهان به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* مسابقه تیم های قشقایی شیراز و صنعت نفت آبادان برگزار و از سوی تماشاگران تیم قشقایی شیراز تخلفاتی مبنی بر فحاشی تماشاگران به داور مسابقه رخ داد. این تیم به پرداخت ۱۰۰ میلون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* فرجی عضو هیات مدیره باشگاه قشقایی نیز به دلیل توهین و فحاشی به داور مسابقه به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* تیم نساجی مازندران به دلیل تخلف تماشاگرانش مبنی بر فحاشی به ناظر فدراسیون در دیدار برابر شهرخودرو مشهد باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* دیدار تیم های گل ریحان و استقلال تهران برگزار و از سوی محمد نصرتی- سرمربی گل ریحان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور که منجر به اخراج وی شد، نصرتی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ( این رای قابل تجدید نظر است)

حسین خانبان- آنالیزور تیم گل ریحان به دلیل فحاشی به داور که منجر به اخراجش شد به دو جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدید نظر است)

محمدرضا فلاح تدارکات تیم گل ریحان نیز به خاطر فحاشی و هل دادن داور مسابقه که منجر به اخراجش شد، وی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدید نظر است)

تیم گل ریحان به دلیل داشتن ۷ بازیکن اخطاری باید ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای قطعی است)

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.