روایتی جالب از دوران آموزشی سه سرباز تراکتور

دوران آموزشی سه سرباز تراکتور حواشی بسیاری به دنبال داشت.

به گزارش آیرال خبر، سه بازیکن تیم ذوب آهن یعنی احسان پهلوان، مهدی مهدی پور و دانیال اسماعیلی فر در نیم فصل لیگ هفدهم به تیم تراکتور پیوستند تا سربازی خود را آن جا سپری کنند. آن ها انتظار داشتند با پایان لیگ هجدهم مجوز بازگشت به اصفهان را کسب کنند اما اعلام شد که این سه سرباز دوران آموزشی را نگذرانده اند و نمی توانند تا نیم فصل به تیم خود برگردند.

به این ترتیب سه سرباز تراکتور راهی پادگان شدند تا دوران آموزشی خود را پشت سر بگذارند. با توجه به اینکه باشگاه ذوب آهن به هیچ عنوان قصد نداشت این سه بازیکن را از دست بدهد، احسان پهلوان، مهدی مهدی پور و دانیال اسماعیلی فر ناگزیر بودند که در پادگار حضور یابند. یکی از نزدیکان به این سه سرباز تراکتور در روایتی جالب به دوران آموزشی آنها پرداخته که قسمتی از آن را در ادامه می خوانید:

پست شب به شب!

“دانیال، احسان و مهدی انتظار نداشتند که چنین پایانی در انتظار دوران سربازی شان باشد. پس از پایان لیگ هجدهم آنها آماده شده بودند که راهی اصفهان شوند اما اتفاقاتی رخ داد که همه از آن مطلع هستند. یکی از نکاتی که برای من هم جالب بود، سپری شدن دوران آموزشی این سه بازیکن به جدی ترین شکل ممکن بود. آنها به مانند همه سربازان حاضر در پادگان موهای سر خود را تراشیدند و با لباس سربازی در پادگان حضور یافتند.

آنها طبق برنامه های پادگان حتی پست هم دادند؛ نه یک روز و دو روز بلکه در کل دوران حضورشان در پادگان طبق برنامه و به مانند تمامی سربازان دیگر اسلحه به دست در محل های تعیین شده حضور یافته و دو ساعت پست داده و چهار ساعت استراحت کردند. به هر ترتیبی که بود این دوران برای آنها به پایان رسید و آنها اینک در جمع ذوبی ها حضور دارند.”

سرباز تراکتور