دکتر دبیری

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تبریز گفت: کارکنان شهرداری تبریز نیازمند برنامه هایی برای افزایش نشاط و آرامش روحی خود هستند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، شهرام دبیری در مراسم قرعه کشی نخستین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری تبریز (جام شهدای بسیج)، اظهار کرد: شهرداری تبریز بیشترین خدمات شهری را بصورت شبانه روزی به شهر و شهروندان ارائه می دهد که از این رو نیاز است تا برنامه هایی برای نشاط و آرامش روحی انها در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: اگر تبریز همواره به عنوان تمیزترین شهر کشور مطرح بوده در سایه فعالیت های کارکنان و کارگران شهرداری است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص برگزاری نخستین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری تبریز، عنوان کرد: در برگزاری چنین مسابقاتی باید به تیم ها و اعضای آنها توصیه شود که مبنای اصلی بر اخلاق مداری و ایجاد دوستی و محبت باشد و برد و باخت اهمیت نداشته باشد.

وی افزود: مسئولان برگزاری باید در حین مسابقات نظارت کافی داشته باشند تا در درجه اول مسائل اخلاقی و روحیه پهلوانی رعایت و تقویت شود.

دبیری یادآور شد: بحث ورزش کارکنان شهرداری تبریز اهمیت زیادی دارد اما تاکنون در آن غفلت شده است و ما امیدواریم از این به بعد اهمیت بیشتری به آن داده شود و خروجی المپیاد نیز دوستی و محبت و همچنین افزایش نشاط بین کارکنان باشد.

گفتنی است مراسم قرعه کشی مسابقات فوتسال و والیبال نخستین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری تبریز صبح امروز در تالار جلسات شهرداری تبریز برگزار شد. در مسابقات فوتسال ۲۰ تیم و در مسابقات والیبال ۱۶ تیم حضور دارند و از روز ۲۳ تیر ۹۸، این مسابقات رسما آغاز می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.