معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار منطقه ۳:

روزانه ۱۷۰ تن زباله با ۲۴۴ کارگر جمع آوری می شود

توسطسردبیر

بهمن 5 1398

جمع آوری زباله

روزانه نزدیک به ۱۷۰ تن زباله از سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۳ تبریز، توسط ۲۴۴ کارگر نواحی ۳ گانه معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه به صورت شبانه روزی جمع آوری و به زباله گاه میانی در حاشیه اتوبان شهید کسائی منتقل و از آنجا به زباله گاه مرکزی شهر تبریز در آناخاتون انتقال داده می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، علی دهقانی معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۳ تبریز،   خبر از جمع آوری روزانه نزدیک به ۱۷۰تن زباله از سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه خبر داده و گفت : روزانه ۲۴۴ کارگر متشکل از کارگران ۳ حوزه ناحیه خدماتی شهرداری منطقه به صورت شبانه روزی زباله را از درب منازل و مغازه ها و کوچه و معابر و خیابان ها  جمع آوری کرده و به زباله گاه میانی در ضلع جنوبی اتوبان شهید کسائی انتقال می دهند که از آنجا هم توسط ماشین های اختصاصی حمل زباله (سیم تریلرها) به زباله گاه مرکزی شهر تبریز در آناخاتون منتقل می کنند.

دهقانی افزود : هر ۳ ناحیه معاونت خدمات، تقریبا هر روز ۵۰ تا۶۰ تن زباله را به صورت شبانه روزی از سطح حوزه عملیاتی خود جمع آوری می کنند.

او گفت: ۳ دستگاه ماشین گشت  نیز با عنوان (گشت شبانه ۱۳۷) به صورت شبانه روزی،  یعنی از هر حوزه ناحیه با ۱ دستگاه ماشین، سطح حوزه خود را گشت زنی کرده و در صورت مشاهده موردی که در جغرافیای تحت مدیریت نیاز به جمع آوری و یا  پاکسازی سریع باشد، نسبت به پاکسازی آن  اقدام می کنند.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار منطقه ۳ برای پاکیزگی هر چه بیشتر شهر، از شهروندان درخواست نمود که با تحویل زباله در زمان معین خود به کارگران شهرداری و یا با ایفای نقش همیارانه و متذکرانه شان به معدودی از شهروندان که زباله های خود در سر کوچه ها و خیابان ها رها می نمایند، شهرداری را در پاکیزه نگهداشتن کوی و معابر و خیابان ها یاری کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.