راه پیمایی روز قدس 98

شهردار تبریز گفت: روز قدس، روز حمایت از مظلومان و انسجام مسلمانان علیه ظالمان است.

به گزارش آیرال خبر، ایرج شهین باهر در حاشیه راهپیمایی پرشکوه امروز مردم تبریز در گفتگو با خبرنگار شهریار، اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز قدس نامگذاری کرده اند و روز قدس، روزی است که همه مسلمانان بخصوص مردم کشورمان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با حضور در  راهپیمایی، انزجار خود از مستکبران و ظالمان را نشان می دهند.

وی ادامه داد: شرکت در راهپیمایی روز قدس موجب انسجام بیشتر مسلمانان می شود و این اتفاق هر سال باید رخ دهد تا ما همچنان تلاش خود را در برای آزادسازی فلسطین انجام دهیم.

شهردار تبریز با اشاره به حضور پرشور شهروندان در راهپیمایی امروز، عنوان کرد: فلسطین خاک مسلمانان است که توسط رژیم صهیونیستی اشغال شده است و ما امیدواریم که در یک چنین روزی نماز جمعه را در بیت المقدس برپا کنیم.

وی در ادامه با اشاره به موضوع خواهرخواندگی دو شهر تبریز و غزه، گفت: این خواهرخواندگی در راستای تعاملات و مشترکات تبریز با غزه ایجاد شده که یکی از این تعاملات، از بعد فرهنگی است که برای ما مهم بوده و اقداماتی نیز در این راستا انجام شده است.

ایرج شهین باهر یادآور شد: فلسطین و غزه بخشی از خاک اسلام بوده و تبریز نیز به عنوان پایتخت تشیع جهان اسلام مطرح است که بر این اساس ارتباط نزدیکی بین دو شهر وجود دارد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.