اسلامی

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اجرای ۴ پروژه بزرگ عمرانی در تبریز به ارزش ۳۱ هزار میلیارد ریال را عاملی برای تسریع در روند توسعه تبریز دانست.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سعید محمد اسلامی در حاشیه امضا تفاهم نامه با شهردار تبریز برای اجرای ۴ پروژه بزرگ عمرانی اظهار کرد: بی شک این پروژه ها در توسعه شهر تبریز موثر خواهند بود.

او با بیان اینکه اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با تمام ظرفیت در خدمت توسعه ایران اسلامی است، اعلام کرد: در هفته های آتی با برگزاری مراسم کلنگ زنی، اجرای ۴ پروژه بزرگ عمرانی در تبریز وارد فاز عملیاتی می شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء کشور یادآور شد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا پروژه های زیادی در استان آذربایجان شرقی به انجام رسانده یا در حال اجراست که بخشی از این ها را پروژه های شهری شکل می دهند.

او ساخت بیمارستان و خط دو متروی تبریز را از جمله پروژه های شهری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در تبریز دانست و گفت: درمورد خط ۲ قطار شهری تبریز برخی مسائل و مشکلات وجود داشت که با کمک شهردار تبریز در حال مرتفع شدن است و ما پیگیر هستیم که روند اجرای این پروژه سرعت قابل قبولی پیدا کند تا در سریع ترین زمان ممکن بتوانیم به انجام برسانیم.

با امضای تفاهم نامه ای بین شهردار تبریز و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، احداث پارک بزرگ تبریز، توسعه مرکز دفن بهداشتی زباله، احداث قطار برقی شهری (تراموا) و تکمیل بزرگراه ولایت به عنوان چهار پروژه بزرگ عمرانی در تبریز به ارزش ۳۱هزار میلیارد ریال به زودی وارد فاز عملیاتی می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.