با حضور مسئولان کشوری و استانی

رونمایی از آلبوم صوتی سرداران شهید آذربایجان

توسطسردبیر

آذر 10 1398

آلبوم صوتی سرداران شهید آذربایجان به تهیه کنندگی انجمن موسیقی آذربایجان شرقی و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان رونمایی شد.

آلبوم صوتی سرداران شهید آذربایجان رونمایی شد

به گزارش آیرال خبر، آلبوم صوتی سرداران شهید آذربایجان که به تهیه کنندگی انجمن موسیقی آذربایجان شرقی و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری مرکز صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی در سبک پاپ تولید شده است، شنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی و جمعی از هنرمندان و هنرجویان عرصه موسیقی رونمایی شد.

مدیر تولید این آلبوم موسیقی در این آیین رونمایی با اشاره به طرح موضوع تولید این اثر موسیقیایی در حاشیه جشنواره دوم دفاع، مقاومت و حماسه گفت: پس از فراهم آمدن مقدمات تولید هماهنگی با اساتید شاعر برای تولید اشعار با محتوای دفاع مقدس و در زمان کوتاه صورت گرفت و هنرمندان شاعری چون سعید بذلی، علی شهودی، ایوب شهبازی و محمد رنجبر اشعار این آلبوم را سرودند.

شاهرخ پناهی فرد در ادامه افزود: آهنگ سازی مبتنی بر هویت ملی و متناسب با اشعار سروده شده  و نیز توجه و استفاده از جوانان از جمله نکاتی بود که در تولید این آلبوم موسیقی با سبکی بروز و در قالب پاپ مورد توجه قرار گرفته است تا اثری مطابق یا ذائقه موسیقیایی امروز مخاطبان خلق شود.

مدیر تولید آلبوم صوتی سرداران شهید آذربایجان ضمن ابراز امیدواری نسبت به همکاری صدا و سیمای مرکز استان برای تولید نماهنگ های متناسب با این اثر و پخش آنها از رسانه ملی تصریح کرد: تولید این آلبوم قدمی کوچک و ابتدایی در معرفی انسان هایی است که بزرگترین سرمایه خود یعنی جانشان را برای سرافرازی وطن خود ایثار کرده اند و امیدواریم شاهد تداوم تولید آثاری از این دست باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده های سرداران شهید باکری، یاغچیان، شفیع زاده و تجلایی و نیز هنرمندان و عوامل تولید آلبوم صوتی سرداران شهید آذربایجان از جمله استاد اسفندیار قره باغی، محمدرضا جدیری، رامین غزنوی و یاشار جوادپور در مقام خواننده و نیز مسئولان انجمن موسیقی آذربایجان‌شرقی تجلیل شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.