آیرال خبر- رویدادهای مختلف فرهنگی در بخش‌های موسیقی، تئاتر، فیلم و … هفته‌ی جاری از (۱ تا ۷ دی ماه) در تبریز برگزار می‌شود .

به گزارشآیرال خبر، برنامه‌های فرهنگی و هنری تبریز در هفته‌ی جاری به این ترتیب است:

«نمایش»

*نمایش موزیکال «حیدربابایه سلام» به نویسندگی و کارگردانی عبدالحسین لاله در سالن تئاتر مستقل موسسه‌ی بین‌المللس الف به روی صحنه می‌رود.
*نمایش «بیماری خانواده میم» به کارگردانی امیر سعیدپور ساعت ۱۸:۳۰ در سالن تئاتر مستقل موسسه بین‌المللی الف به اجرا در می‌آید.
*نمایش  گروه هنری بابک با عنوان «نهنگ قنبر» از ۱۸ آذر در مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن، ساعت ۲۱ به روی صحنه می‌رود.
*نمایش «پرسه‌های موازی» به کارگردانی علی کاظمی‌وند ، ساعت ۱۸ در سالن استاد صادقی مجموعه‌ی تئاتر شهر تبریز اجرا می‌شود.

«نمایشگاه »

*نمایشگاه فروش آثار هنرجویان ویترای، طراحی، نقاشی و کاریکاتور با عنوان «یک فنجان انار» تا ۶ دی در آموزشگاه هنری آراد، ساعت ۱۶ الی ۱۹ برپا می‌باشد.
*نمایشگاه «سلام زمستان» ۲ تا ۶ دی، ساعت ۱۶ تا ۲۰ در خانه‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر می‌باشد.
*نمایشگاه گروهی سفال و تصویرسازی آرتمیس از ۱ الی ۶ دی، ساعت ۱۸ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

«سینما»

* فیلم‌های”مارموز” به کارگردانی کمال تبریزی، “خانم یایا” به کارگردانی عبدالرضا کاهانی، “آستیگمات” به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی، ” مغزهای کوچک زنگ‌زده” به کارگردانی هومن سیدی، “لازانیا” به کارگردانی حسین قناعت، “لس‌آنجلس تهران” به کارگردانی تینا پاکروان، “پیشونی سفید۲” به کارگردانی جواد هاشمی ، “هزارپا” به کارگردانی ابوالحسن‌ داوودی، “بمب یک عاشقانه” به کارگردانی پیمان معادی، “میلیونر میامی” به کارگردانی مصطفی احمدی، “کلمبوس” به کارگردانی هاتف علیمردانی و “پاستاریونی” به کارگردانی سهیل موفق در سینما ستاره باران به نمایش در می‌آید .

* فیلم‌های “بمب یک عاشقانه”،”کلمبوس”،”مارموز”، “میلیونر میامی” و “وای آمپول” در سینما ناجی و فیلم‌های “وای آمپول”، “هزارپا” و “پیشونی سفید ۲”  در سینما فرهنگیان اکران می‌شود.

* فیلم‌های”لازانیا”، “کلمبوس”،”مارموز” ،”بمب یک عاشقانه” در سینما قدس، فیلم‌های “هشتگ”،”آستیگمات” و “وای آمپول” در سینما فلسطین به نمایش در می‌آید .

* فیلم‌های “سرو زیر آب”  به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر ،”میلیونر میامی”، “پاستاریونی”، ” بمب یک عاشقانه”و “لازانیا” در سینما ۲۹ بهمن و فیلم‌‌ “لازانیا” در سینما انقلاب و فیلم‌های “عرق سرد” ، “میلیونر میامی” و “پاستاریونی” در سینما الف اکران می‌شود .

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.