رویدادهای مختلف فرهنگی در بخش‌های موسیقی، تئاتر، فیلم و … هفته‌ی جاری از (5 تا11 آبان‌ماه) در تبریز برگزار می‌شود .

به گزارش آیرال خبر، برنامه‌های فرهنگی و هنری تبریز در هفته‌ی جاری به این ترتیب است:

« نمایشگاه »

* نمایشگاه نقاشی همدلان فردای آذربایجان از 5 آبان تا 15 این ماه، از ساعت 15:30 تا 19:30 در گالری هنرمندان شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

*نمایشگاه انفرادی نقاشیخط “حمید امینی‌فر” با عنوان “رنگ مشق” از تاریخ تا 7 آبان در باغ کتاب تبریز از ساعت 16 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان است .

«نمایش»

*نمایش “سرود صد هزار افلیای عاشق” به کارگردانی علی فتوحی تا 11 آبان، ساعت 18 در سالن استاد قبه زرین تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود .

«سینما »

* فیلم‌های “مغزهای کوچک زنگ‌زده ” به کارگردانی هومن سیدی، “لس‌آنجلس تهران” به کارگردانی تینا پاکروان، ” هشتگ ” به کارگردانی رحیم بهبودی‌فر، “پیشونی‌سفید2″ به کارگردانی جواد هاشمی و ” لازانیا ” به کارگردانی حسین قناعت در سینما ناجی اکران می‌شود .

* فیلم‌های “مغزهای کوچک زنگ‌زده ” ، “لس‌آنجلس تهران” و “لازانیا ” در سینما الف و فیلم‌های “آخرین بار کی سحر را دیدی؟ ” به کارگردانی فرزاد موتمن و “دم سرخ‌ها” به کارگردانی آرش معیریان در سینما فرهنگیان به نمایش در می‌آید.

* فیلم‌های “عرق سرد” به کارگردانی سهیل بیرقی، “مغزهای کوچک زنگ‌زده”، ” هشتگ ” ، ” لازانیا” ، “لس‌آنجلس تهران”، “پیشونی‌سفید 2″، ” هزارپا” به کارگردانی ابوالحسن داوودی و “گرگ‌بازی” به کارگردانی مستانه مهاجر در سینما ستاره باران به نمایش در می‌آید .

* فیلم‌های “هزارپا” و “عرق سرد” در سینما فلسطین و فیلم‌های “پیشونی‌سفید 2” ، “لازانیا و “هشتگ” در سینما 29 بهمن اکران می‌شود .

* فیلم‌های “مغزهای کوچک زنگ‌زده ” ، ” هشتگ ” ، ” لازانیا” ، “لس آنجلس تهران” و ” تنگه‌ی ابوالقریب” به کارگردانی بهرام توکلی در سینما قدس به نمایش در می‌آید .

* فیلم‌های “پیشونی‌سفید 2” ، “لازانیا” و “هشتگ” در سینما 29 بهمن اکران می‌شود و فیلم‌ “هشتگ” در سینما انقلاب اکران می‌شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.