به گزارش آیرال خبر، برنامه‌های فرهنگی و هنری تبریز در هفته‌ی جاری به این ترتیب است:

«نمایشگاه»

*نمایشگاه رونمایی از محصولات جدید کیف‌های دوشی و جیبی به نام “قیس”، از روز 26 تا 29 مهر در نگارخانه‌ی میرک از ساعت 16 تا 20 دایر می‌باشد.

*نمایشگاه آثار نقاشی و مجسمه‌ سعید آران‌پور، از روز 27 مهر تا 4 آبان، در گالری آتلیه‌ی کبود ساعت 4 تا 8 عصر پذیرای بازدیدکنندگان است.

«نمایش»

*نمایش “مارکس در سوهو” به کارگردانی جمیل جوشنی از 21 مهر تا 4 آبان در مجموعه‌ی تئاتر شهر، سالن استاد پایاب، راس ساعت 18:30 به روی صحنه می‌رود.

*نمایش “مهمان ناخوانده” در سالن مستقل موسسه‌ی بین‌المللی الف، ساعت 18:30 به روی صحنه می‌رود.

*نمایش “کا” به کارگردانی سیامک افسایی در سالن استاد صادقی تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود.

*نمایش “سرود صد هزار افلیای عاشق” به کارگردانی علی فتوحی از روز 28 مهر تا 11 آبان، ساعت 18 در سالن استاد قبه زرین تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود.

«سینما»

*فیلم‌های “مغزهای کوچک زنگ‌زده” به کارگردانی هومن سیدی، “لس‌آنجلس تهران” به کارگردانی تینا پاکروان، ” هشتگ ” به کارگردانی رحیم بهبودی‌فر، “پیشونی‌سفید 2″ به کارگردانی جواد هاشمی و ” لازانیا” به کارگردانی حسین قناعت در سینما ناجی اکران می‌شود.

*فیلم‌های “مغزهای کوچک زنگ‌زده” به کارگردانی هومن سیدی و “لس‌آنجلس تهران” به کارگردانی تینا پاکروان در سینما الف اکران می‌شود.

*فیلم‌های “عرق سرد” به کارگردانی سهیل بیرقی، “مغزهای کوچک زنگ‌زده” به کارگردانی هومن سیدی، “هشتگ ” به کارگردانی رحیم بهبودی‌فر، “لازانیا” به کارگردانی حسین قناعت، “لس‌آنجلس تهران” به کارگردانی تینا پاکروان، “پیشونی‌سفید 2″ به کارگردانی جواد هاشمی و ” هزارپا” به کارگردانی ابوالحسن داوودی در سینما ستاره باران به نمایش در می‌آید.

*فیلم‌های “آخرین بار کی سحر را دیدی؟” به کارگردانی فرزاد موتمن و “دم سرخ‌ها” به کارگردانی آرش معیریان در سینما فرهنگیان اکران می‌شود.

*فیلم‌های “هزارپا” به کارگردانی ابوالحسن داوودی و “عرق سرد” به کارگردانی سهیل بیرقی در سینما فلسطین اکران می‌شود .

*فیلم‌های “مغزهای کوچک زنگ‌زده” به کارگردانی هومن سیدی، “لس آنجلس تهران” به کارگردانی تینا پاکروان و “تنگه‌ی ابوالقریب” به کارگردانی بهرام توکلی در سینما قدس به نمایش در می‌آید.

*فیلم‌های “پیشونی‌سفید 2” به کارگردانی جواد هاشمی، “لازانیا” به کارگردانی حسین قناعت و “هشتگ ” به کارگردانی رحیم بهبودی‌فر در سینما 29 بهمن اکران می‌شود.

*فیلم “هشتگ ” به کارگردانی رحیم بهبودی‌فر در سینما انقلاب به نمایش در می‌آید.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.