سازمان عمران شهرداری تبریز

آیرال خبر- مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز گفت: زیرساخت های تولید آسفالت با کیفیت در کارخانجات سازمان عمران تکمیل می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بابک شریفی با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقای کیفی و همچنین کمی تولید آسفالت در کارخانه های این سازمان برای بهبود شرایط آسفالت اقدامات زیربنائی و اساسی در دستور کار دارد که خرید و نصب کارخانه آسفالت ۱۶۰ تنی از جمله مهمترین اقدامات انجام گرفته است.

وی در ادامه افزود: در مرحله دوم موارد تکمیلی برای این کارخانجات خریداری شد که از آن جمله می توان به دستگاه “فایبر” و “لوکوبیت” اشاره کرد که دستگاه فایبر امکان افزودن الیاف سلولزی و سایر الیاف به آسفالت و همچنین تولید آسفالت sma و دستگاه لوکوبیت امکان ترکیب افزودنی هایی مثل گرانولهای پلیمری به آسفالت را ایجاد می کند.

شریفی ادامه داد: با خرید و نصب این تجهیزات کیفیت آسفالت تولیدی سازمان عمران شهرداری تبریز به میزان قابل توجهی  افزایش خواهد یافت که تاثیر مستقیم در افزایش طول عمر آن در معابر خواهد داشت که با بررسی های انجام گرفته استفاده از آسفالت با کیفیت تولیدی، صرفه جویی قابل توجهی را از لحاظ افزایش عمر آسفالت و در نتیجه منابع مالی شهرداری را در دراز مدت خواهد داشت.

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری تبریز گفت: نیروی های سازمان عمران تبریز طی تعطیلات نوروز۹۸ از اولین ساعات سال جدید بدون تعطیلی در حال خدمت بودند و طی هفته ابتدائی سال و در روزهای بدون بارندگی و شرایط جوی مساعد بیش از ۷۰۰ تن آسفالت توسط کارخانجات سازمان تولید و برای پخش در مناطق مختلف شهر تبریز به مناطق و پیمانکاران مربوطه آنها ارائه شده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.