عادلی

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز از آمادگی کامل این سازمان برای مواقع بحرانی و ضروری خبر داد و گفت: ساختمان سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز محلی امن برای اسکان اضطراری است.

به گزارش آیرال خبر، حسین عادلی سعدآباد امروز در حاشیه جلسه کارگروه پدافند غیرعامل در محل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار شهریار، اظهار کرد: ساختمان مرکزی پایانه های مسافربری شهرداری تبریز در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع احداث شده است و با توجه به اینکه این ساختمان در برابر هشت ریشتر زلزله مقاومت دارد، چنانچه خدای نکرده اتفاقی رخ بدهد، می توانیم در زمان بحران و حوادث به عنوان محلی امن برای اسکان اضطراری به کار بگیریم.

وی ادامه داد: این محل از لحاظ سیستم گرمایش و سرمایش نیز کاملا مجهز است و بطور کلی امکانات و زیرساخت های لازم برای اجرای پدافند غیرعامل وجود دارد.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز با اشاره به اینکه ساختمان این سازمان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان احداث و در سال ۹۴ افتتاح شده است، عنوان کرد: از دکتر ایرج شهین باهر شهردار تبریز، اعضای شورای قبلی و شورای فعلی شهر تبریز و مدیران قبلی سازمان پایانه ها که این سیستم را ایجاد کرده اند، تشکر می کنم.

عضو کار گروه برنامه ریزی شهری سازمان پدافند غیر عامل کشور پایانه مرکزی مسافربری شهرداری تبریز را بزرگترین پایانه شمالغرب و مجهزترین پایانه در سطح کشور دانست و گفت: امیدواریم حادثه ناگواری در شهر رخ ندهد اما اگر اتفاق افتاد، ما برای پدافند غیرعامل و حتی برای فرود هلی کوپتر کاملا آماده هستیم. در زمستان گذشته تعدادی از مسافران در راه مانده بودند که در این محل به آنها اسکان دادیم.

عادلی سعدآباد اظهار کرد: بنا بر اعلام شهردار محترم تبریز، در آینده ای نزدیک ایستگاه مترو و راه آهن در نزدیکی سازمان پایانه ها احداث می شود که اگر این اتفاق رخ دهد، بزرگترین سیستم حمل و نقل ترکیبی را در تبریز شاهد می شویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم تهیه بلیت از دفاتر رسمی مسافربری توسط شهروندان اشاره کرد و گفت: شهروندان برای تهیه بلیت حتما از سایت یا شرکت هایی که در محل سازمان دفاتر رسمی دارند، خریداری کنند. در غیر اینصورت اگر اتفاقی بیفتد، هیچ قانون و بیمه ای از مسافر حمایت نمی کند.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز با بیان اینکه آماده همکاری با پدافند غیرعامل هستیم، افزود: ۱۲۰ نفر پرسنل شبانه روزی آماده برای خدمت داریم و فضای سازمان نیز با ۱۱۰ دستگاه دوربین تحت نظارت است. همکاران ما آماده اند تا چنانچه اتفاقی رخ دهد، در خدمت شهروندان باشند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.