به گزارش “آیرال خبر”، تیم تراکتورسازى تبريز در چهارچوب هفته 25 لیگ برتر فوتبال کشور (جام خلیج فارس)، بار ديگر در يک بازى خانگى و حساس و اين بار برابر پيکان شکست خورد تا باخت در لیگ برتر هم به کارنامه عملکردى ساغلام اضافه شود و اين تيم بيش از پیش شرايط بحرانى را تجربه کند.

هواداران تراکتور که در اين بازى اميد فراوانى داشتند تا با پيروزى برابر پيکان، تا حدودى طعم تلخ شکست هاى متوالى در آسيا را فراموش کنند، با اشتباه فاحش دروازه بان نامطمئن برزيلى، دروازه خود را باز شده ديدند تا بار ديگر “مجيد جلالى” سرمربى سابق تراکتور با دست پر تبريز را ترک کند.

تراکتور که پس از روى کار آمدن ساغلام شکستى را در ليگ برتر متحمل نشده بود ، در ادامه باخت هاى آسيايي اش ، طعم باخت در ليگ برتر را هم چشيد تا سردرگمى و سرگيجه هاى تراکتور همچنان بلاى جان اين تيم باشد.

شکست خانگى امروز تراکتور برابر پيکان، اوضاع بحرانى اين تيم را بحرانى تر از قبل کرد تا به نوعى ساغلام که به تعبيرى به دنبال هک کردن کامپيوتر مجيد جلالى و پيکان بود، در کسرى از ثانيه و با اشتباه مرگبار دروازه بانش، “هک” شود و سه امتياز حساس ديگرى را از دست بدهد.

در این دیدار تراکتور از ارائه فوتبالی زیبا نیز عاجز بود و عملا قافیه را به حریف در هردو جبهه واگذار کرد.
نه نشانی از پاس کاری های سریالی و تیکی تاکا بود و نه خبری از نتیجه گیری!
به نظر می رسد که عدم استقبال هواداران از دیدارهای خانگی بازیکنان و کادرفنی تیم را دچار نوعی بی انگیزگی مفرط کرده و نشانی از سور و شوق و عطش نتیجه گیری دیده نمی شود.
اوج کار ساغلام و شاگردانش در 30 دقیقه پایانی بود که نتوانست پیکان 9 نفره را در زمین خودی تهدید کند!
اخراج دو بازیکن آبی پوش میهمان در سی دقیقه ی پایانی بدبین ترین هواداران تراکتور را هم به تغییر نتیجه امیدوار کرده بود ولی ساق های ناتوان سرخ پوشان میدان، آب سردی بود که بر پیکر تماشاگران ریخت و آن ها را غمگین و سرخورده راهی خانه هایشان کرد.
تراکتور با قبول این شکست همچنان 29 امتیازی ماند تا رده نازل 10 را کماکان صاحب شود.
اما پیکان با سه امتیاز این دیدار خارج از خانه، 41 امتیازی شد تا فعلا به جایگاه سوم جدول صعود کند.
با توجه به تعطیلی لیگ، تراکتور دو بازی آسیایی را در پیش دارد که به ترتیب در 14 و 22 اسفند ماه در امارات و ایران برگزار خواهد کرد و این دو بازی می تواند عیار واقعی ساغلام را به نمایش بگذارد.
به نظر می رسد که سال 96 سالی پر از غم و اندوه برای میلیون ها هوادار تراکتور است که روزهای تلخش پایانی ندارد…

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.