سامانه خدمات پرسنلی

آیرال خبر- سامانه خدمات پرسنلی شهرداری تبریز با خدمات و طراحی جدید بروز رسانی شده و در دسترس پرسنل شهرداری تبریز قرار گرفت.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز، در پی گستردگی و پراکندگی حوزه های مختلف شهرداری و نیاز به حضور جزیره‌ای نیروهای انسانی شهرداری در شهر و  برای سهولت خدمات رسانی، با یکپارچه سازی فعالیتهای پرسنلی گامی بزرگ در خصوص بهره وری، کنترل و مدیریت نیروی انسانی برداشته شد.

سامانه خدمات پرسنلی با اتصال به بیش از ۳۰ سخت افزار حضور و غیاب قابلیت پاسخگویی به تمامی نیازهای پرسنل اعم از کارمند، مدیر، معاون، رئیس و غیره را دارد. از قابلیتهای این سامانه میتوان به یکپارچه سازی درگاه پرسنلی، ارایه انواع خدمات اداری، رفاهی، زیارتی، حراستی، کنترل و مدیریت یکپارچه پرسنل،   داشبورد مدیریتی، مانیتورینگ و … اشاره کرد.

با افزایش درخواست‌ها از مناطق و سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری خدمات مختلفی به این سامانه افزوده می شود که با آخرین بروزرسانی انجام شده در این سامانه خدمات مختلفی در آن در دسترس پرسنل قرار گرفت.

 از جمله این خدمات می توان به طراحی و دیزاین جدید، افزایش سرعت ارتباط با مرکز داده، بروزرسانی سیستم در کمتر از ۳ دقیقه، افزودن گواهی حقوقی کارمندان و رفع برخی ایرادت گزارش شده اشاره کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.