مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز:

سامانه سفر ۷۲۴ با موفقیت کامل در حال اجرا است

توسطسردبیر

آبان 14 1398

حسین عادلی

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز گفت: سامانه سفر ۷۲۴ تحت عنوان یکسان سازی ساماندهی فروش بلیت بصورت اینترنتی با موفقیت کامل و بصورت جدی در حال اجرا است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حسین عادلی سعدآباد، مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز با بیان این مطلب، گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه هیئت مدیره اتحادیه سازمان های پایانه های مسافربری شهرداری های کشور در کلانشهر تبریز، سامانه سفر ۷۲۴ تحت عنوان یکسان سازی ساماندهی فروش بلیت به صورت اینترنتی از اول شهریور سال جاری در پایانه مرکزی تبریز شروع شد.

او ادامه داد: این طرح با همکاری تنگاتنگ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، انجمن صنفی شرکت های مسافربری تبریز و حومه و حمایت های جدی سازمان پایانه های مسافربری در حال اجرا است و تاکنون هیچگونه مشکل اساسی به وجود نیامده است.

عادلی با اشاره به اجرای موفق این طرح، اظهار کرد: همه امور پیش بینی شده در طرح با موفقیت کامل و به صورت جدی در حال انجام است.

او در عین حال صدور حضوری بلیت برای مسافران را مقدور دانست و گفت: تمهیدات لازم جهت صدور بلیت حضوری برای آن عده از همشهریان و هموطنان عزیز که به اینترنت دسترسی ندارند، در محل پایانه مرکزی فراهم شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز با اشاره به حمایت های شهردار تبریز از این طرح، یادآور شد: راهنمایی ها و پشتیبانی های دکتر ایرج شهین باهر شهردار توانمند و علمی تبریز موجب دلگرمی همکاران و متخصصان فعال در حوزه پایانه ها شده است و چنانچه حمایت شهردار نبود اجرای این طرح مهم به نتیجه نمی رسید.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.