ماده 5

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز گفت: سامانه مدیریت بر مصوبات کمیسیون های ماده ۵ راه اندازی می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، احمد فیضی از راه اندازی سامانه مدیریت بر مصوبات کمیسیون های ماده ۵ شهرداری تبریز با همکاری معاونت شهرسازی و معماری خبر داد.

وی ساماندهی فرآیند بررسی و تصویب موضوعات مطروحه در کمیسیون های ماده ۵، افزایش شفافیت و عدالت در نظام مدیریت شهری را از اهداف اولیه راه اندازی این سامانه عنوان کرد.

فیضی ابراز داشت: در این سامانه تمام مصوبات مربوط به کمیسیون های ماده ۵ برگزار شده در شهرداری تبریز به صورت الکترونیکی جمع آوری می شود.

وی گفت: سامانه مدیریت فرآیند کمیسیون ماده ۵، یک نرم افزار تحت شبکه است که امکانات مورد نیاز به منظور جستجو، نمایش و ویرایش اطلاعات مکانی و توصیفی موجود در پایگاه داده کمیسیون ماده ۵ را فراهم می‌کند.

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز همچنین تاکید کرد: از دیگر قابلیت های این سامانه، تشکیل انباره داده ای مربوطه و تصویر مدارک و مستندات و جستجوهای متنوع براساس اقلام داده ای، گزارشات و آنالیزهای مختلف است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.