آیرال خبر- فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه حوادث سال ۸۸ باید هر ساله به مردم بازگو شود، گفت: سران فتنه از اعتماد‌ مردم سوء‌استفاده کردند.

فرمانده سپاه عاشورا‌: سران فتنه از اعتماد‌ مردم سوء‌استفاده کردند

به گزارش آیرال خبر به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا ، سردار عابدین خرم در آیین بزرگداشت نهم دی ماه سالروز میثاق با ولایت در مرند اظهار داشت: تاریخ آزمایشگاه بشر است و حوادث سال ۸۸ باید هر ساله به مردم بازگو شود تا ابعاد آن برای ملت روشن‌تر شود.

وی افزود: اکنون بعد از گذشت ۹ سال از وقایع سال ۸۸ ابعاد تازه‌تری از آن اتفاقات کالبد شکافی شده و طراحی اصلی دشمن آشکارتر شده است.

بیشتر بخوانید

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه خاطر نشان کرد: دشمن خارجی با تکیه بر افراد فریب خورده داخلی شش ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ از رنگ اعتمادی مردم سوء‌استفاده کرده و از آن رنگ برای شناسایی افراد خودی بهره گرفت.

سردار خرم ادامه داد: تجربه نشان داده که در هر ۱۰ سالگی انقلاب اسلامی فتنه‌ای برای فروپاشی این نظام انجام شده که در سال سال ۸۸ هشت در ۳۰ سالگی انقلاب، فتنه‌ای با عنوان تقلب در انتخابات از طرف برخی افراد داخلی عنوان شد که نقشه اصلی براندازی نظام بود.

فرمانده سپاه عاشورا یادآور شد: در سال جاری مقام معظم رهبری نسبت به مردم از احتمال وجود فتنه‌ای جدید در طی سال آینده هشدار داد که باید مردم و به خصوص جوانان باید هوشیارتر و دقیق‌تر نسبت به مسائل کشور باشند.

سردار خرم در  پایان  قانون را به عنوان فصل الخطاب همه موارد کشور عنوان و بیان کرد: در سال ۸۸ فتنه‌گران قانون را رعایت نکردند و موجب مختل شدن امور‌ کشور شدند که اگر در ابتدای کار افراد فریب خورده داخلی بر قانون مقید بودند دشمن نمی‌توانست بر داخل نفوذ پیدا کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.