هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: سرمربی تیم روز سه شنبه و پس از جلسه هیات مدیره معرفی خواهد شد

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در گفت و گو با آیرال خبر گفت: تکلیف سرمربی تیم روز سه شنبه و پس از جلسه هیات مدیره مشخص و سرمربی جدید معرفی خواهد شد.

وی در مورد نفر یا نفرات مدنظر باشگاه اظهار داشت: اجازه دهید تا روز سه شنبه صبر کنیم تا سرمربی به صورت رسمی معرفی شود! بی شک نفر انتخابی یک مربی شایسته خواهد بود تا نگرانی های هواداران تبدیل به امید شود. همین قدر بگویم که برای هواداران سورپرایز خواهیم داشت!

مدیرعامل ماشین سازی تبریز در خصوص جذب نفرات جدید و تمدید قرارداد بازیکنان و به ویژه خالقی فر گفت: همه چیز به نظر سرمربی جدید تیم بستگی دارد و ما تمایل به تمدید قرارداد با کاپیتان فصل گذشته و همه بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده داریم. پس از معرفی سرمربی جدید، در خصوص جذب، تمدید و تقویت تیم تصمیم گیری خواهد شد. ما همیشه دوست داریم تا با بازیکنان مان تمدید کنیم چراکه اعتقاد داریم کار تیمی تیم هایی که بازیکنانش ماه های بیشتری در کنار هم بازی می کنند بسیار راحت تر بوده و درصد موفقیت این  گونه تیمها بسیار بالاتر است

نصیرزاده با اشاره به هت تریک پرسپولیس گفت: بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برای پرسپولیس یک توفیق اجباری بود تا نفرات این تیم حفظ شوند و همین یکی از عواملی بود که باعث شد تا پرسپولیس  هماهنگ تر فوتبال بازی کند و نتیجه بگیرد

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در خصوص شایعات موجود، پیرامون واگذاری این تیم اظهار داشت: بنده مسئولیتی در این خصوص ندارم و قاعدتا نمی توانم اظهار نظری داشته باشم ولی تا جایی که میدانم تکلیف واگذاری هم روز سه شنبه مشخص خواهد شد. نظر هیات مدیره بر واگذاری تیم به خریداران بومی است و حتی حاج حمید حسین زاده رییس هیات مدیره صراحتا اعلام کرده اند که بایستی تیم فقط به خریداران تبریزی واگذار شود و بیشتر از این اطلاعاتی ندارم. همانگونه که می دانید مدیرعامل فقط مجری دستورات هیات مدیره ست و هر تصمیمی اتخاذ شود بایستی اجرا شود و دخالتی در این زمینه نمی توانم داشته باشم.

نصیرزاده در مورد خریدارانی خارج از استان گفت: از شهرهای اهواز، بابل و تهران هم پیشنهادات خوبی برای خرید داده شده که بنابه سیاست باشگاه برای عدم خروج امتیاز تیم از استان، بعید می دانم که این انتقال صورت بگیرد.

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.