آیرال خبر،طی حکمی از سوی رئیس جمعیت هلال احمر، سعید کنعانی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی منصوب شد.

به گزارش آیرال خبر،در حکم انتصاب سعید کنعانی آمده است: «با عنایت به اصول مندرج در اساسنامه جمعیت هلال‌احمر مبنی بر تلاش در جهت تسکین آلام بشری، کمک به امر سلامت جامعه و دفاع از ارزش‌های انسانی، از جنابعالی انتظار دارم ضمن توجه به جایگاه اجتماعی و فرهنگی استان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی، تمام همت و توان علمی و اجرایی خویش را در راستای توسعه کیفی و کمی مجموعه و بهبود ارائه خدمات تخصصی جمعیت در استان به‌کار گیرید. بالندگی و توفیق روزافزون شما را در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند یگانه و مهربان مسئلت دارم».

در آیین تودیع و معارفه، ابوالقاسم گرجی معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی جمعیت هلال احمر با تجلیل از یک دهه خدمات عزیز نوری مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید جمعیت هلال احمر استان گفت: جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی یکی از جمعیت‌های توانمند کشور بوده که امیدواریم در سال‌های آتی هم با اتکا به نیروی انسانی توانمند شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این جمعیت در سطح کشور باشیم.

سعید کنعانی سرپرست جمعیت هلال احمر استان هم با تشکر از حسن اعتماد رئیس جمعیت هلال احمر کشور به وی و تجلیل از خدمات عزیز نوری گفت: امیدواریم با صداقت و همدلی و همراهی همه بتوانیم شاهد پیشرفت همه جانبه جمعیت هلال احمر باشیم.

سعید کنعانی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد پیراپزشکی و از مدیران با سابقه هلال احمر استان است.

از سوابق وی می‌توان به معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی، مدیر کلینیک فجر و نیز مدیریت یکی از کلینیک‌های جمعیت هلال احمر در خارج از کشور اشاره کرد.

ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر با ارسال لوح سپاس از زحمات عزیز نوری مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی در طول خدمت در هلال احمر تجلیل به‌عمل آورد.

اجتماعی 94/10/20

کدخبر110446

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.