شهردار.jpg

آیرال خبر- شهردار تبریز گفت: مانند بسیاری از سنن بومی و قدیی که در دهه های اخیر با تهاجم فرهنگی تغییر کرده، سنت چهارشنبه سوری نیز به سمت خطرناک تر شدن پیش رفته است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر در برنامه آموزش دانش آموزان مدرسه اطهران با عنوان کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک گفت: سنت جشن چهارشنبه سوری برای عبور از سرما و سختی در گذشته شکل گرفته ولی امروز این جشن به سمت فاجعه پیش رفته است.

او گفت: در هیچ کدام از جشن های چهارشنبه سوری ترقه جایگاه نداشت ولی امروز این برنامه ها جان فراد بسیاری را تهدید می کند.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه از همه دانش آموزان می خواهم با پیوستن به این کمپین از جان و سلامتی شان حفاظت کنند گفت: یک روز به ما می گفتند قرار است شما مدیران این کشور بشوید و حالا من به شما می گویم که بزودی شما سکان مدیریت های این کشور را به عهده خواهید گرفت و برای آن باید سلامتی تان را حفظ کنید.

شهین باهر با بیان اینکه برای چند دقیقه شادی نباید جان خودتان را به خطر بیندازید گفت: این چند دقیقه شادی ارزش آن را ندارد که انسان یک عمر با نقص عضو به زندگی ادامه دهد.

شهردار تبریز با تقدیر از آتش نشانان شهر تبریز گفت: امیدوارم همه دانش آموزان شهر تبریز همیار آتش نشانان باشند و با کاهش خسارات ناشی از مواد محترقه شب به یادماندنی رقم بزنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.