آیرال خبر- صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی میلاد مبارک حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها و حضرت روح الله رحمت الله را جشن می گیرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از روابط عمومی  رسانه ملی ، صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی برنامه های مختلفی برای فرخنده میلاد بهانه آفرینش حضرت صدیقه طاهره و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران تدارک دیده است.

پخش برنامه سحرلر به صورت ویژه در هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، پرداخت در برنامه خانواده با موضوع بررسی شخصیت اخلاقی و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و تهیه گزارش از مادران شهید استان ؛پخش برنامه یاشاسین جوانلیق ویژه روز مادر ؛پخش موسیقی های متناسب با مقام مادر و زن در برنامه یک پیام یک ترانه ؛ پخش مسابقه ستاره ها به صورت ویژه و پخش برنامه جمعه گوروشی  روز جمعه ویژه هفته زن به مدت ۱۲۰ دقیقه بخشی از برنامه های پیش بینی شده معاونت صدای استانی برای مخاطبان خود می باشد. همچنین تهیه و پخش ویژه برنامه های گل یاس ، محفل فاطمی، برنامه عقیق ویژه ولادت حضرت فاطمه، ویژه برنامه  ریحانه نبی  ، ویژه برنامه رادیو شهر مراغه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و پرداخت ویژه در برنامه های سحر گوروشی و آخشاملار و ائویمیز این شهرستان ، ویژه برنامه کوثر نبی به مدت ۱۲۰دقیقه، برنامه بیان ، ویژه برنامه سبز تر ابهار به مدت۳۰دقیقه ، برنامه ویژه با نام کوثر به مدت۳۰دقیقه و سخنرانی ویژه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن در دو قسمت از دیگر برنامه های این معاونت برای گرامی داشت مقام مادر و زن در اسلام و خانواده ایرانی می باشد.

سیمای استانی سهند هم از دوشنبه با آغاز سری جدید برنامه ” سهند آوا ” و پخش برنامه شبانگاهی گئجه لر به صورت ویژه به استقبال ولادت حضرت فاطمه زهرا می رود.همچنین روز سه شنبه در برنامه های سحرلر ، خانواده و تبریزیم با پرداخت ویژه به مقام و منزلت زن و جایگاه والای مادر در اسلام و جامعه ایرانی وهمچنین سالگرد تولد حضرت روح الله ، پخش کلیپ ها و ترانه های شاد و مفرح و گزارش از مادران و همسران موفق سعی می شود اوقاتی شاد و پربار برای مخاطبان خلق شود. علاوه بر این مراسمات جشن و سرور میلاد بانوی دو عالم در سطح شهر با تهیه کنندگی جعفر آقازاد به روی آنتن سیمای سهند می رود.

رادیو برون مرزی تبریز در سالروز ولادت برترین بانوی عالمیان برنامه های متنوعی برای مخاطبان خود در حوزه قفقاز و جمهوری آذربایجان تدارک دیده است. برنامه ” مشکات ” به تهیه کنندگی و اجرای سئودا حسن زادگان ، ویژه برنامه میلاد به تهیه کنندگی مهدی نعلبندی و گویندگی ابوالفضل علایی ، پنجره با موضوع معرفی مادران شهدای مدافع حرم به تهیه کنندگی و گویندگی سجاد دشتی و برنامه ” سلام شنونده ” به تهیه کنندگی محمدرضا رحیمی از جمله برنامه های رادیو برون مرزی تبریز است که برای مخاطبانش در کنداکتور عیدانه روزهای دوشنبه و سه شنبه گنجانده است.

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.