بازدید شهردار و معاون فنی و عمرانی استانداری از پروژه های شهرداری

شهردار منطقه ۴ تبریز گفت: تا پایان سال جاری سه پروژه مسیرگشایی در سال جاری و شش پروژه مسیرگشایی دیگر در سال آینده در منطقه ۴ اجرا می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اکبر امجدی با بیان اینکه پروژه های مسیرگشایی در منطقه ۴ از مطالبات ویژه شهروندان است گفت: شهردار تبریز و اعضای شورای شهر تاکید دارند پروژه های مسیرگشایی در اولویت کارهای عمرانی منطقه ۴ قرار گیرد.

او سه پروژه مسیرگشایی فاز دوم شهید میلانی، فاز دوم شهید خلیلی و امتداد خیابان فلسطین را پروژه های مسیرگشایی سال جاری در منطقه ۴ خواند و اظهار داشت: این پروژه ها در روان سازی ترافیک نقش مهمی دارند و بر همین اساس تلاش داریم این پروژه ها را تا پایان سال اجرا کنیم.

شهردار منطقه۴ با بیان اینکه پروژه فازدوم شهید میلانی تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد گفت: این پروژه با طول ۳۵۰ متر و عرض ۱۸ متر که برای تملک و اجرای آن پنج میلیارد هزینه شده است و بهره برداری از آن می تواند در روان سازی ترافیک محور شمال به جنوب نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

امجدی بهره برداری از پروژه فاز دوم شهید خلیلی را در کاهش ترافیک خیابان نظام پزشکی به اذربایجان موثر خواند و ادامه داد:  این پروژه با طول ۵۰۰ متر و عرض ۱۸ متر  در حال اجرا است که برای تملک و آزادسازی آن ۱۴ میلیارد و برای اجرای آن یک میلیارد تومان هزینه شده است.

او افزود: این پروژه تا دو ماه آینده این تکمیل و به بهره برداری می رسد. همزمان با اجرای این پروژه، پارک محله ای با وسعت ۲۵۰۰ متر در جوار پروژه در حال اجرا است و همزمان با بهره برداری از مسیر، این پارک نیز افتتاح می شود.

امجدی مسیرگشایی امتداد خیابان فلسطین جنوبی که برق لامع را به اهراب متصل می کند را سومین پروژه مسیرگشایی سال جاری در منطقه ۴ خواند و گفت: اجرای این مسیر ۲۴ متری که در محور شمال به جنوب تاثیرگذار خواهد بود.

شهردار منطقه ۴ گفت: چهار واحد مسکونی برای ازادسازی کامل مسیر باقی مانده که پس از تملک آنها امیدواریم تا پایان سال این پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد.

او در پایان گفت: همچنین امسال تملک واحدهای موجود در شش مسیر ابلاغ شده که بخشی از تملک آنها در سال جاری و بخش دیگری در سال آینده انجام می شود و امیدواریم سال آینده بتوانیم آنها را اجرا کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.