آیرال خبر- پورمحمدی گفت: سوریه بازاری مناسب برای صادرات کالاهای آذربایجان‌شرقی است و تلاش می‌کنیم فرصت را از کسانیکه می‌خواهند پیش‌دستی کنند، بگیریم.

به گزارش آیرال خبر، محمدرضا پورمحمدی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان که با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی حضرت ابوالفضل (ع) در سوریه برگزار شد، بابیان اینکه به وجود رزمندگان کشورمان و مبارزان جبهه مقاومت افتخار می‌کنیم، اظهار داشت: پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و دیگر محورها نشاندهنده عظمت و قدرت نظام جمهوری اسلامی است که دشمنان پذیرفته‌اند و دیگر کاری نمی‌توانند انجام دهند.

وی افزود: این نظام و انقلاب هر روز قوی‌تر و قدرتمندتر از گذشته در عرصه‌های مختلف ظاهر می‌شود و همه باید شاکر باشیم که چنین امکان و فرصتی برای خدمتگزاری فراهم شده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به آماده بودن شرایطِ حضور سرمایه‌گذاران در عرصه بازسازی سوریه عنوان کرد: در تمامی عرصه‌ها آمادگی لازم را داریم، استان آذربایجان‌شرقی و شهر تبریز پیشتاز کارهای مثبت و خیرخواهانه بوده و همه می‌دانند که از لحاظ تعداد شهدا و رزمندگان مدافعان حرم در سوریه نقشی مؤثری داشته و پیشتاز بوده‌ایم.

وی ادامه داد: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و بیش از  یک هزار و ۸۰۰ شرکت سرمایه‌گذاری و سازندگی در استان داریم و این فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری، توسعه و عمران است.

پورمحمدی با بیان اینکه در روزهای سخت ما پای‌کار بودیم، گفت: در روزهای سازندگی که برخی می‌خواهند پیش‌دستی کنند و جای پای ما را بگیرند هم باید پای‌کار باشیم و در اولین فرصت تلاش خواهیم کرد هیئت تجاری و اقتصادی را برای حضور در سوریه اعزام کنیم و کاری خواهیم کرد که نام  و آوازه آذربایجان حفظ شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.